خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم بیتس فلکس با قیمت 50 دلار معرفی شد

ایرفون بی‌سیم بیتس فلکس با قیمت 50 دلار معرفی شد

بیتس امروز همزمان با مراسم رونمایی از آیفون 12 از ایرفون بی‌سیمی به‌نام Beats Flex رونمایی کرده که عمر باتری 12 ساعته دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای حذف ایرپاد سیمی از جعبه آیفون‌های جدید باشد.
۱۳۹۹/۷/۲۲

با وجود این‌که محصولات بیتس را در مراسم امشب اپل ندیدیم، ولی این خط تولید نیز بی‌سروصدا از ارزان‌ترین ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرد. Beats Flex ایربادی ۴۹ دلاری است که نسخه جدیدی برای Beats X سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید. این دستگاه حالا از رابط USB-C استفاده می‌کند و باتری بزرگ‌تری با عمر ۱۲ ساعته دارد. اجزای داخلی بیتس فلکس بهبود یافته تا صدای بهتری تولید کند و ورودی صدای بهتری داشته باشد. این محصول از تاریخ ۲۳ اکتبر در رنگ‌های مشکی، زرد، آبی و خاکستری به بازار می‌آید.

image

بیتس فلکس هم درست مثل بیتس ایکس دارای کابل سبکی موسوم به Flex-Form است که روی گردن قرار می‌گیرد. گوشی‌های این دستگاه مغناطیسی هستند تا در زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید بتوانید آن‌ها را به هم بچسبانید. به‌علاوه، در این نسخه وقتی که گوشی‌ها را به هم می‌چسبانید، موسیقی به‌طور خودکار متوقف می‌شود و وقتی دوباره آن‌ها را درون گوش قرار می‌دهید، آهنگ پخش می‌شود.

بیتس فلکس دارای درایور چندلایه اختصاصی با آکوستیک دوکاناله است که صدایی غنی، متعادل و استریو را به ارمغان می‌آورد. روی این دستگاه شکافی قرار داده شده که فشار هوا را تنظیم می‌کند. به‌علاوه، پردازنده‌ای هوشمند روی بیتس فلکس تعبیه شده که بیس و میانه‌ها را بهینه‌سازی کرده و اعوجاج را در منحنی امواج کاهش می‌دهد.

image

این دستگاه از تراشه W1 اپل استفاده می‌کند تا به‌سرعت به آیفون و آیپد وصل شود. همچنین، با کمک کابل USB-C می‌توانید به ازای ۱۰ دقیقه شارژ یک ساعت و نیم پخش موسیقی داشته باشید. بیتس فلکس درست در روزی معرفی می‌شود که اپل ایرپاد سیمی را از جعبه آیفون ۱۲ حذف کرده است. در نتیجه، این محصول می‌تواند جایگزین مناسبی برای ایرپاد اپل باشد.

با این حال، حرکت به سمت USB-C از تمرکز بیتس برای جلب نظر کاربران اندروید حکایت دارد. این شرکت حتی نسخه اندرویدی اپلیکیشن خود را برای جفت‌سازی سریع و آپدیت فرم‌ور منتشر کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)