خانهاخبار
آیکون‌های آیفون ۱۲ در وب سایت آی‌کلاد ظاهر شدند

آیکون‌های آیفون ۱۲ در وب سایت آی‌کلاد ظاهر شدند

عکس‌های آیفون ۱۲ در وب سایت آی‌کلاد نشان می‌دهد که این گوشی از ناچ باریک‌تری برخوردار است
۱۳۹۹/۷/۲۲

در حالی که همه منتظر هستند تا رویداد معرفی آیفون ۱۲ شروع شود، کوپرتینویی‌ها آیکون‌های کوچک جدیدی را که برای نشان دادن آیفون ۱۲ طراحی شده‌اند، در وب سایت آیکلاد بارگذاری کرده است و اگرچه تصاویر از وضوح بالایی برخوردار نیستند اما، می‌توان تفاوت‌هایی را بین این آیکون‌ها و آن‌هایی که برای آیفون‌های قبلی استفاده شده‌اند، مشاهده کرد.

این تصاویر ابتدا توسط اکانت توییتر AppleSWUpdates@ مشاهده شد و 9to5Mac توانست کیفیت بهتر این تصاویر را بدست بیاورد. طبق پست توییتر که مورد تایید است، اپل چهار آیکون جدید به سرور خود اضافه کرده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد معرفی چهار آیفون جدید را در رویداد پیش رو دارد. لازم به ذکر است که این نمادها نیازی به جزییات زیاد ندارند چراکه در برنامه‌های وب آیکلاد و همچنین در برنامه‌ی Find My نیاز به تصویر بزرگی نیست. حتی در این صورت با مقایسه‌ی آیکون های آیفون XR و آیفون ۱۱ با آیکون‌های آیفون ۱۲، قطعا خواهیم دید که لبه‌های دستگاه جدید تا حدی متفاوت است.

image

 

براساس شایعات، آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از طراحی جدیدی با لبه‌های تخت بهره می‌برند و انتظار می رود حداقل یکی از مدل‌ها؛ به احتمال زیاد آیفون ۱۲ مینی، از ناچ کوچکتری بهره ببرد. هنگامی که این دو آیکون را از نزدیک مقایسه می‌کنیم متوجه ناچ کوچکتر می‌شویم که البته نکته‌ی چندان قابل توجهی نیست. البته ممکن است این اتفاقات به دلیل پنهان کردن نمادهای رسمی باشد. اما این آیکون‌ها به عنوان آیفون 13 x شناحته می شوند که تایید می‌کند آن‌ها برای نشان دادن آیفون ۱۲ بارگذاری شده‌اند، چراکه آیفون ۱۱ در منابع داخلی اپل با عنوان آیفون ۱۲ ایکس شناحته می‌شد.

image

کوپرتینویی ها همچنین اپل تی‌وی جدیدی با عنوان AppleTV11,1 را بارگذاری کرده‌اند. 9to5Mac در اوایل سال جاری به این مدل اپل تی‌وی که در کدهای iOS 14 نیز مشاهده شده بود، اشاره کرده بود. اپل تی‌وی 4k فعلی نیز با عنوان AppleTV6,1 شناخته می‌شود. نمادی که امروز به سرور اپل اضافه شده همان نماد Apple TV 4K است که ممکن است نشان دهد دستگاه جدید طراحی فعلی را حفظ خواهد کرد. شایعات درباره‌ی اپل تی‌وی جدید امسال متناقض بوده است. در حالی که اخبار حکایت از کار کردن اپل روی نسل جدید اپل تی‌وی با پردازنده و ریموت کنترل به‌روز دارند، اخیرا بلومبرگ در گزارشی گفته که ممکن است امسال اپل تی‌وی جدید معرفی نشود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)