خانهاخبار
شارژر مغناطیسی برای آیفون‌های جدید معرفی شد!

شارژر مغناطیسی برای آیفون‌های جدید معرفی شد!

آیا آیفون‌های 2020 از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد؟
۱۳۹۹/۷/۲۳

بسیاری از شایعات که در روزهای اخیر نقل شده‌اند، حاکی از آن است که خانواده آیفون 12 از شارژر Magsafe بهره‌مند خواهند بود. البته تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی آن منتشر نشده است، اما امروز شرکت ژاپنی MPOW یک شارژر مغناطیسی را معرفی کرد که به بدنه آیفون‌های جدید وصل شده و آن‌ها را شارژ می‌کند.

image

 

در وب سایت MPOW آمده است که این شارژر به گونه‌ای طراحی شده که با قسمت مغناطیسی قرار گرفته در داخل بدنه آیفون‌های جدید همخوانی داشته و به این ترتیب آیفون‌های جدید را شارژ خواهد کرد.

مکانیسم این شارژر مغناطیسی دایره‌ای شکل به گونه‌ای است که در اطراف سیم‌پیچ‌ها به طور خاصی پردازش شده که قدرت مورد نیاز را به شارژر بی‌سیم نصب شده درون بدنه انتقال می‌دهد.

چنین ساختاری روی آیفون‌های جدید نیز اعمال شده است و هنگام نزدیک شدن یکی از اعضای خانواده آیفون 12 به این شارژر، از طریق نیروی مغناطیسی، آیفون به سمت شارژر کشیده شده، به آن می‌چسبد و فرآیند شارژ دستگاه از این طریق آغاز می‌شود.

image

 

اتصال مغناطیسی آیفون به این شارژر، باعث می‌شود تا هیچ گونه خلل و ایرادی در امر شارژ شدن دستگاه پدید نیاید. مسئولان شرکت MPOW مدعی شده‌‌اند که شارژر جدید، تجربه جدیدی از شارژ بی‌سیم بدون تنش را برای آیفون شما به ارمغان می‌آورد. ثبات عملیات شارژ از یک سو و راحتی استفاده از تکنولوژی شارژ بی‌سیم از سوی دیگر، باعث می‌شود تا حس شارژ شدن آیفون به کمک کابل‌های اصلی دستگاه به کاربر القاء شود.

شارژر مغناطیسی MPOW از طریق درگاه یو اس بی سی به برق متصل می‌شود و حتی در هنگام شارژ شدن، شما قادر خواهید بود تا از آیفون‌تان استفاده کنید. مدیران این شرکت در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که شارژر جدید، با آيفون‌های پیشین به دلیل عدم وجود قطعات سخت‌افزاری مورد نیاز، سازگار نخواهد بود.

پیش بینی می‌شود که اپل در کنفرانس امشب خود که رأس ساعت 20:30 دقیقه برگزار می‌شود، از شارژرهای Magsafe و Magsafe Duo خود رونمایی کند. اما این فرضیه در حد یک شایعه مطرح شده است و تا زمان موعود باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)