خانهاخبار
تولید انبوه آیفون 12 اپل با سرعت بیشتری آغاز شد

تولید انبوه آیفون 12 اپل با سرعت بیشتری آغاز شد

رویداد معرفی آیفون‌های 2020 امشب رأس ساعت 20:30 برگزار می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۲۲

همان طور که می‌دانید، امشب بنابر این است که رویدادی از سوی کوپرتینویی‌ها رأس ساعت 20:30 به وقت کشور عزیزمان به صورت آنلاین و مجازی برگزار شده و در آن، آیفون‌های جدید که احتمالا با پیشوند آیفون 12 از آن‌ها یاد خواهد شد، معرفی می‌شوند.

حالا شاهد خبرهایی جدید از این محصولات هستیم. طبق گزارش منابع خبری، تولید انبوه خانواده آیفون 12 از امروز با سرعت و جدیت بیشتری آغاز شده است و این محصولات از چند روز پس از عرضه، در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. کمپانی‌های فاکس کان و پگاترون با تمام پرسنل، مشغول تولید آیفون‌های جدید اپل هستند و قصد دارند تا حداکثر تقاضای مسئولان کوپرتینویی را از این طریق تأمین کنند.

کارگران و کارمندان پگاترون و فاکس کان، حتی در تعطیلات میانه پاییز و فستیوال‌های اخیر مشغول کار در کارخانه‌ها هستند. جالب است بدانید که هر چهار مدل آیفون‌های 2020 هم اینک در مرحله تولید هستند و از لحاظ تولید، تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد. کلیه تولید کنندگان این محصولات در تلاش هستند تا در سال جاری میلادی، حدود 74 میلیون آیفون را تولید کنند که البته طبق سفارشات مقامات اپل، آن‌ها باید هشتاد میلیون آیفون تا پایان سال جاری به این شرکت آمریکایی تحویل دهند. بخش آسیایی وب سایت Nikkei مدعی شده است که این تأخیر در توسعه و تولید، به دلیل شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاده است. اگر این روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد، تولید کنندگان آیفون‌ها از کارمندان بیشتری بهره خواهند گرفت.

image

 

با وجود درگیری‌هایی که میان کشور آمریکا و چین رخ داده است، اما تولیدات خانواده آیفون 12 همچنان در این منطقه انجام می‌پذیرد. بخش آسیایی وب سایت Nikkei مدعی شده است که در صورت تحریم اپلیکیشن‌های وی چت و تیک تاک از سوی دولت ایالات متحده، مسلما شاهد کاهش فروش آیفون در کشور چین خواهیم بود. کاربران زیادی در حال حاضر از طریق وی چت اقدام به چت کردن با یکدیگر می‌کنند یا کارهای زیادی از قبیل پرداخت‌های موبایلی، بازی یا مواردی مانند آن توسط اپلیکیشن وی چت انجام می‌شود که در صورت بن شدن، کاربران آیفون‌ها به سمت محصولات دیگر جذب می‌شوند. دولت چین برای مبارزه با تحریم‌های اپل، چنین کارهایی را در قبال شرکت‌های آمریکایی از جمله اپل و کوالکام انجام خواهد داد.

تحلیل گران بر این باور هستند که در سال 2021، میزان فروش اسمارت فون‌ها با یک سقوط چشمگیر مواجه خواهد شد. چرا که دوران قرنطینه خانگی به پایان خواهد رسید. البته آقای Luke Lin از نشریه دیجی تایمز معتقد است که بر خلاف سال 2020 که فروش آیفون‌ها به عدد 195 میلیون رسید، این رقم در سال آینده میلادی (2021) دست کم به عدد 220 میلیون خواهد رسید.

فراموش نکنید که امشب رأس ساعت 20:30 دقیقه با پوشش زنده رویداد معرفی آیفون‌های جدید با ما همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)