خانهاخبار
شیائومی می ایر 2 پرو ANC بهبودیافته و باتری مناسب خواهد داشت

شیائومی می ایر 2 پرو ANC بهبودیافته و باتری مناسب خواهد داشت

هندزفری بی‌سیم شیائومی که احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود در گزارشی از سوی افشاگر چینی شبکه اجتماعی ویبو حاضر شده و حالا می‌توانیم تصاویر باکیفیت آن را ببینیم.
۱۳۹۹/۷/۲۱

ایرفون بی‌سیم شیائومی Mi Air 2 Pro دوباره سر از گزارش‌های افشایی درآورده و این بار می‌توانیم تصاویر باکیفیت آن را ببینیم. به‌علاوه، حالا افشاگر شبکه اجتماعی چینی ویبو، Digital Chat Station، اطلاعات خوبی را از این محصول به اشتراک گذاشته است.

می ایر ۲ پرو از درایورهای ۱۲ میلی‌متری و کدک‌های aptX Adaptive و LHDC V3 بهره می‌برد. کدک اول تاخیری ۵۰ تا ۸۰ میلی‌ثانیه‌ای و کدک دومی تاخیری زیر ۱۰۰ میلی‌ثانیه دارد. قابلیت حذف نویز فعال (ANC) این دستگاه تا حد ۳۵ دسیبل بهبود می‌یابد تا با ایرپاد پرو اپل هم‌تراز باشد. به‌علاوه، شیائومی قابلیت شفافیت را روی این دستگاه قرار داده تا حذف نویز را به‌صورت موقت غیرفعال کند.

image

کیس شارژر می ایر ۲ پرو یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از طریق درگاه USB-C با سرعت ۵ وات شارژ می‌شود. گفته می‌شود که این کیس فناوری شارژ بی‌سیم هم خواهد داشت. هر گوشی می ایر ۲ پرو دارای باتری ۵۵ میلی‌آمپر ساعتی است و می‌تواند ۷ ساعت موسیقی پخش کند. البته اگر قابلیت حذف نویز را فعال کند این زمان به ۵ ساعت می‌رسد. کیس شارژر این ایرفون ۲۸ ساعت (۲۰ ساعت با ANC) به عمر باتری آن اضافه می‌کند.

منبع گزارش امروز می‌گوید می ایر ۲ پرو با قیمت تقریبی ۹۰ تا ۱۰۵ دلار وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)