خانهاخبار
آپدیت پایدار اندروید 11 برای وان پلاس 8 و 8 پرو منتشر شد

آپدیت پایدار اندروید 11 برای وان پلاس 8 و 8 پرو منتشر شد

وان پلاس با سبقت گرفتن از بسیاری از رقبا، به‌روزرسانی نسخه پایدار اندروید 11 را برای پرچمداران خانواده وان پلاس 8 منتشر کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۴

اندروید ۱۱ از امروز از طریق پوسته OxygenOS 11 برای وان پلاس ۸ و ۸ پرو منتشر می‌شود. این اولین نسخه پایدار اندروید ۱۱ برای محصولات وان پلاس است که پس از چند نسخه Open Beta در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این دو گوشی که آخرین پرچمداران وان پلاس به حساب می‌آیند اولین دستگاه‌های این برند هستند که به اندروید ۱۱ مجهز می‌شود. انتظار داریم که وان پلاس 8T به‌صورت پیش‌فرض با OxygenOS 11 به بازار بیاید.

آپدیت OxygenOS 11 تغییرات کوچک و بزرگی را در پرچمداران فعلی وان پلاس ایجاد می‌کند. اندروید ۱۱ به‌طور کلی تحول عظیمی نسبت به اندروید ۱۰ ندارد، اما بهینه‌سازی‌های جالبی را در بر می‌گیرد. صرف‌نظر از اندروید، OxygenOS 11 نیز حاوی تغییرات خاص خودش است.

پیش‌تر به دفعات درباره تغییرات اندروید ۱۱ صحبت شده است. در این نسخه تحولاتی در بخش پنل نوتیفیکیشن‌ها رخ داده و حالا چت‌های حبابی را داریم. اندروید ۱۱ همچنین در بخش امنیت و حریم خصوصی بهبودهایی داشته است.

در آن سو، OxygenOS 11 امکان استفاده از نمایشگر همیشه روشن را به وان پلاس ۸ می‌آورد. به‌علاوه، کل رابط کاربری سیستم تغییراتی داشته تا استفاده از آن با یک دست آسان‌تر شود. کلید میانبر دارک مود به بخش Quick Settings اضافه شده و اکنون می‌توانید دارک مود را حتی در برخی از اپ‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کنند فعال کنید. قابلیت ZenMode و اپلیکیشن گالری نیز بهبود یافته است. حالا تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض دستگاه طوری طراحی شده‌اند که راحت‌تر با یک دست از آن‌ها استفاده کنید.

افزون بر این‌ها، وان پلاس از قابلیت جدیدی برای پیش‌گیری از لمس‌های اشتباهی رونمایی کرده که در بخش Game Space فعال می‌شود. این‌ها فقط بخشی از تغییراتی است که در نسخه جدید OxygenOS در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

آپدیت OxygenOS 11 به‌صورت OTA منتشر می‌شود اما ممکن است به این زودی در دسترس تمامی کاربران قرار نگیرد. برای نصب این آپدیت باید حداقل ۳ گیگابایت فضای آزاد روی دستگاه خود داشته باشید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)