خانهاخبار
اطلاعاتی درباره اعضای خانواده ردمی نوت 10 فاش شد

اطلاعاتی درباره اعضای خانواده ردمی نوت 10 فاش شد

یک افشاگر چینی در گزارشی تازه به افشای بخشی از مشخصات فنی سری ردمی نوت 10 پرداخته است. این خانواده احتمالا تا پایان اکتبر معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۷/۲۴

ردمی احتمالا تا پایان ماه اکتبر از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی می‌کند. با وجود این‌که کاربران منتظر ورود سری ردمی نوت ۱۰ به بازار هستند، ولی این شرکت به احتمال زیاد نسخه جدید ردمی K30 را معرفی خواهد کرد. البته در برخی گزارش‌ها گفته شده بود که ردمی ممکن است شیائومی می 10T را با نام K30T راهی بازار چین کند. با این حال، اکنون افشاگری چینی بخشی از مشخصات سری ردمی نوت ۱۰ را فاش کرده است.

در این گزارش گفته شده که دو عضو خانواده نوت ۱۰ از نمایشگر LCD و دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کنند. یکی از این دو گوشی با چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک به بازار می‌آید و دوربین اصلی آن یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دستگاه دوم از اسنپدراگون 750G و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

این افشاگر قبلا متذکر شده بود که دستگاه دوم یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی دارد. طبق گزارش‌ها، ممکن است نسخه‌ای از می ۱۰ لایت 5G به‌عنوان عضوی از خانواده ردمی نوت عرضه شود. از آن‌جایی که این گوشی اولین عضو از خانواده نوت است که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد، ردمی احتمالا آن را با اسم نوت ۱۰ پرو یا نوت ۱۰ پرو مکس راهی بازار می‌کند.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که ردمی نوت ۱۰ با دیمنسیتی ۸۲۰ و ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. به‌همین دلیل احتمال می‌رود که خانواده نوت ۱۰ سه عضو داشته باشد. به‌زودی باید جزئیات بیشتری درباره این سری منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)