خانهاخبار
رنگ‌ها و جنس بدنه برخی از اعضای خانواده هوآوی میت 40 فاش شد

رنگ‌ها و جنس بدنه برخی از اعضای خانواده هوآوی میت 40 فاش شد

افشاگری به‌نام RODENT950، در گزارشی به افشای اطلاعات مربوط به رنگ‌های مختلف هوآوی میت 40 و جنس بدنه یکی از مدل‌های این خانواده پرداخته است.
۱۳۹۹/۷/۲۴

پس از ماه‌ها انتشار شایعات و گزارش‌های گوناگون، هوآوی رسما تایید کرد که سری میت ۴۰ را از طریق رویدادی آنلاین در تاریخ ۲۲ اکتبر مصادف با ۱ آبان معرفی می‌کند. حالا که چند روز بیشتر تا این مراسم باقی نمانده است، اطلاعاتی درباره اعضای این خانواده فاش شده که رنگ آن‌ها و جنس بدنه مدل RS Porsche Edition را مشخص می‌کند.

هوآوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو احتمالا در ۵ رنگ مشکی، نقره‌ای، سفید، سبز و زرد به بازار می‌آیند. رنگ زرد سری میت ۴۰ برای اولین بار از سوی هوآوی ارائه خواهد شد. همچنین، گفته می‌شود که مدل RS Porsche Edition بدنه‌ای از جنس سرامیک خواهد داشت. البته مدل دیگری به‌نام میت ۴۰ پرو پلاس هم عرضه می‌شود ولی فعلا اطلاعاتی درباره رنگ‌های آن در دسترس نیست.

خانواده میت ۴۰ احتمالا با نسل بعدی چیپست هوآوی موسوم به Kirin 9000 5G به بازار وارد می‌شود که تراشه‌ای ۵ نانومتری خواهد بود. این خانواده می‌تواند آخرین سری از محصولات هوآوی باشد که به تراشه‌های Kirin مجهز می‌شود، چون تحریم‌های آمریکا امکان تولید این تراشه‌ها را از بین می‌برد.

گزارش‌ها حاکی از این است که سری میت ۴۰ نمایشگری شبیه P40 پرو خواهد داشت؛ یعنی از صفحه‌ای خمیده از نوع OLED با دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا با جدیدترین نسخه رابط کاربری هوآوی EMUI 11 از راه می‌رسد که مبتنی بر نسخه متن-باز اندروید ۱۱ ساخته می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)