خانهاخبار
گلکسی زد فولد 3 می‌تواند 3 نمایشگر داشته باشد

گلکسی زد فولد 3 می‌تواند 3 نمایشگر داشته باشد

بر اساس پتنتی که اخیرا کشف شده است، نسخه بعدی گلکسی زد فولد ممکن است به جای دو نمایشگر، این بار با سه نمایشگر معرفی شود.
۱۳۹۹/۷/۲۲

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته که نمایشگر سومی را به نسل بعدی گلکسی زد فولد اضافه کند تا تعداد نمایشگرهای این تلفن هوشمند به ۳ عدد برسد. این شرکت چند هفته پیش بالاخره پتنتی را به ثبت رساند که صفحه نمایش سومی را به لولای گلکسی زد فولد ۲ اضافه می‌کند. این پتنت از سوی وب‌سایت LetsGoDigital کشف شده و در آن نمایشگر سوم را از نوع LED توصیف کرده است.

image

نوع فناوری نمایشگری که در این پتنت دیده می‌شود به‌گونه‌ای است که ظاهرا با هدف مصرف بهینه باتری طراحی شده. پتنت سامسونگ می‌گوید از کاربردهای این نمایشگر می‌توانیم به بسط والپیپرهای دستگاه در لبه گلکسی زد فولد و چنین مواردی اشاره کنیم.

این نوار LED در هنگام باز شدن دستگاه توسط لولای بدنه مخفی می‌شود. سامسونگ کمابیش در پتنت خود به این نمایشگر به‌عنوان نوعی نمایشگر لبه‌ای یا Edge Display اشاره می‌کند. از آن‌جایی که این شرکت در چند وقت اخیر خمیدگی لبه نمایشگر محصولات خود را کمتر کرده است، حالا کمتر از قبل کاربردهای فناوری Edge Display را می‌بینیم.

خیلی‌ها نمایشگرهای خمیده را دوست ندارند و به نظر می‌رسد که پنل سوم گلکسی زد فولد بعدی هم شرایط را پیچیده‌تر خواهد کرد. اما تا زمانی که اخبار موثق‌تری در این باره منتشر نشود، نمی‌توانیم از کارکرد این فناوری مطمئن شویم. البته اگر اصلا چنین ایده‌ای به محصولات نهایی سامسونگ راه پیدا کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۷/۲۲
بیا یه نمایشگر هم رو شارژرش بزن