خانهاخبار
دو فیچرفون نوکیا 215 4G و نوکیا 225 4G معرفی شدند

دو فیچرفون نوکیا 215 4G و نوکیا 225 4G معرفی شدند

نوکیا امروز در چین از دو فیچرفون جدید رونمایی کرد که با پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات به بازار می‌آیند و قیمت مناسبی دارند.
۱۳۹۹/۷/۲۱

نوکیا به‌تازگی در اکانت خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو از دو فیچرفون جدید رونمایی کرده است. این دو دستگاه از 4G پشتیبانی می‌کنند و با اپراتورهای چینی امکان تماس VoLTE و HD را برقرار می‌سازند. با وجود این‌که اطلاعات مربوط به این دستگاه‌ها هنوز به‌طور کامل در دسترس نیست، ولی می‌توانیم مطمئن باشیم که خریداران آن‌ها کاری به این ندارند که موبایلشان از چه پردازنده‌ای استفاده می‌کند.

image

در هر حال، می‌دانیم که نوکیا ۲۱۵ و ۲۲۵ بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارند و شکل کلی آن‌ها شبیه یکدیگر است. البته نوکیا ۲۲۵ ظاهر پریمیوم‌تر و شیک‌تری دارد. هر دو گوشی به رادیو FM، فلش LED و شکاف کارت حافظه مجهز هستند.

نوکیا ۲۲۵ در قاب عقب خود از یک دوربین VGA استفاده می‌کند، در حالی که نوکیا ۲۱۵ فاقد دوربین است. علاوه بر این، در پوسترهای تبلیغاتی نوکیا اعلام شده که ۲۲۵ دارای پردازنده بهینه‌تری از نظر مصرف باتری است. این تفاوت‌ها می‌توانند به حد کافی اختلاف قیمت میان این دو گوشی را توضیح دهند.

image

نوکیا ۲۱۵ در دو رنگ مشکی و سبز عرضه می‌شود و قیمت آن ۴۳ دلار است. این شرکت می‌گوید نوکیا ۲۱۵ را از تاریخ ۱۴ اکتبر وارد بازار می‌کند. در آن سو، نوکیا ۲۲۵ در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه می‌شود و قیمت آن ۵۲ دلار خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

کاظمی

۱۳۹۹/۷/۲۲
مفته بابا دو میلیون
در عوضش امنیت داریم

who care

۱۳۹۹/۷/۲۲
قیمتش اصلا منطقی نیست. خیلی گرونه

شهروند

۱۳۹۹/۷/۲۲
توی ایران قیمتش میشه 1800 تا 2 میلیون!!! آیا زیبا نیست؟