خانهاخبار
افزایش نصب با تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز

افزایش نصب با تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادز

در پلتفرم گوگل ادز بخش کاملی برای تبلیغات اپلیکیشن درنظر گرفته شده که کاربران می توانند نام برنامه ثبت شده در گوگل پلی یا اپل استور را وارد کنند و از این طریق شانس نصب آن را افزایش دهند. با این نوع بازاریابی می توان اپلیکیشن طراحی شده را به میلیون ها کاربر معرفی کرد.
۱۳۹۹/۷/۲۰
image

در این مطلب به شما می‌گوییم چگونه با استفاده از تبلیغات، تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهید.

زمانی که برنامه موبایل خود را طراحی می کنید و قصد دارید آن را به افراد بسیاری معرفی کنید، قطعا بدون بازاریابی کار بسیار سختی پیش رو خواهید داشت.

به همین دلیل امروز به شما می گوییم که چگونه با تبلیغات اپلیکیشن و پرداخت هزینه مقرون به صرفه برای هر نصب، برنامه خود را به کاربران بسیاری معرفی کنید.

امروزه برنامه های تلفن های هوشمند نقش پررنگی در زندگی ما انسان ها ایفا می کنند. به عنوان مثال، شاید دیگر نتوانیم بدون اپ هایی مانند واتس اپ، اینستاگرام، جیمیل و ... زندگی کنیم.

در حال حاضر اپل استور بیش از 2.2 میلیون برنامه و گوگل پلی حدود 3 میلیون برنامه را در دیتا بیس خود دارند. معرفی برنامه خود با توجه به این تعداد اپ طراحی شده، کار ساده ای نیست و اگر بخواهید به صورت ارگانیک رتبه کسب کنید، زمان زیادی را از دست می دهید.

با تبلیغات اپلیکیشن می توانید برنامه خود را در جایگاه بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار داده و در همین حال بهینه سازی های لازم را انجام دهید تا رتبه ارگانیک خود را بهبود بخشید.

بیایید تمامی موارد مربوط به این نوع بازاریابی را مرور کنیم.

خدمات افزایش نصب اپلیکیشن جی ادز

شرکت جی ادز علاوه بر اینکه فعالیت بسیاری در زمینه تبلیغات گوگل دارد، خدمات افزایش نصب اپ یا تبلیغات اپلیکیشن را نیز انجام می دهد.

image

با توجه به تعداد مورد نیاز نصب می توانید بسته های لیر، درهم و دلار را تهیه کنید. دیده شدن برنامه موبایلی شما با تعیین مبلغی به ازای هر نصب انجام می شود.

کارشناسان جی ادز راهنمایی های لازم را برای راه اندازی کمپین ارائه می دهند و تمام مدیریت ها توسط ما انجام می شود. با این حال، شما می توانید تمامی اطلاعات مورد نظر را با استفاده از اکانت گوگل ادز مشاهده کنید.

تفاوتی ندارد که تعداد نصب اپلیکیشن شما از زمان انتشار آن چقدر است؛ حتی اگر 1 میلیون هم نصب داشته باشید، باز هم می‌خواهید این تعداد را افزایش داده و به 2 میلیون یا فراتر از آن برسانید.

در این وضعیت توصیه می‌کنیم از خدمات تبلیغات اپلیکیشن جی ادز استفاده کنید و اپ خود را در معرض دید میلیون ها کاربر قرار دهید.

تبلیغات اپلیکیشن چگونه انجام می شود؟

این نوع بازاریابی از طریق گوگل و با استفاده از پلتفرم گوگل ادز انجام می شود. در ادامه به شما می‌گوییم به چه صورت تبلیغات خود را انجام دهید.

image

می توان با بهره بردن از اکانت گوگل ادز تبلیغات اپلیکیشن را با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS انجام داد. برای اینکار لازم است که سیستم عامل را انتخاب کرده و نام برنامه خود را وارد کنید.

سپس در مرحله بعد بخش های مهم مانند نمایش موقعیت مکانی، هزینه به ازای هر نصب را تکمیل کرده تا بتوانید اپلیکیشن خود را تبلیغ کنید.

در صفحه کمپین گوگل ادز می توانید تعداد نصب، تعداد نمایش تبلیغات، هزینه به ازای هر نصب و موارد دقیق تری را مشاهده کنید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا کمپین موفق تری داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر تعداد نصب شما با توجه به تعداد نمایش خیلی کم است، باید با دقت نام و کمپین خود را مورد بررسی قرار دهید تا متوجه ضعف به وجود آمده شوید.

هزینه یا قیمت به ازای هر نصب چقدر است؟

در زمانی که شما کمپین تبلیغات اپلیکیشن را اجرا می کنید، هر نصب می تواند هزینه متفاوتی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، هر دسته بندی اپلیکیشن مانند، شبکه اجتماعی، کاربردی، بازی، پزشکی و بسیاری مورد دیگر، هزینه های مربوط به خود را دارند.

بنابراین قیمت تبلیغات اپلیکیشن با توجه به گروه یا دسته آن برنامه تعیین می شود. طبق تحقیقاتی که شرکت جی ادز بر روی کمپین های خود انجام داده، میانگین قیمت هر نصب حدود 6 سنت تخمین زده می شود.

البته این امکان وجود دارد که با هزینه 2 سنت تعداد نصب برنامه خود را افزایش دهید؛ همچنین ممکن است برای هر نصب رقمی نزدیک به 20 سنت پرداخت کنید.

به عنوان مثال، برنامه های پزشکی، خبری، شبکه اجتماعی در گروه بندی اپ های گران قرار گرفته اند؛ اما برنامه های موسیقی، حمل و نقل، بازی و کودکان در دسته بندی ارزان ترین ها قرار گرفته اند.

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه بخواهید اپلیکیشنی را تبلیغ کنید، ابتدا از هزینه نصب اطلاعات کافی کسب کرده و سپس کمپین خود را اجرا کنید.

اپلیکیشن خود را بهینه کنید

برای اینکه کمپین تبلیغات اپلیکیشن شما بهترین بازدهی ممکن را داشته باشد، توصیه می‌کنیم که اپ خود را بهینه کنید. این کار باعث می شود که در کنار نصب های پولی، نصب های ارگانیک نیز دریافت کنید.

image

به عنوان مثال، بهتر است که کلمه کلیدی مورد نظرتان را در نام اپ وارد کنید. با این کار شانس دیده شدن اپلیکیشن در زمان جستجوی کاربر افزایش می یابد و به این ترتیب می توانید نصب ارگانیک یا طبیعی داشته باشید.

یکی از مهمترین بهینه سازی هایی که می توانید برای اپ خود انجام دهید، این است که تصاویری با کیفیت از محیط آن به کاربر نمایش دهید. در صورتی که عکس های اپلیکیشن کیفیت بالایی نداشته باشند، نمی تواند به اندازه کافی تاثیر گذار باشد.

مورد مهم دیگر مربوط به تشویق کاربران برای ارسال نظر است. نظرات کاربران در صفحه نصب اپلیکیشن ها محبوب هستند و بسیاری از افراد قبل از اینکه برنامه ای را نصب کنند یا اینکه از خدمات یا محصولی استفاده کنند، نظرات ارسال شده توسط کاربران را می خوانند.

بنابراین فعالیت خود را افزایش دهید تا بتوانید نظرات مثبت کسب کنید.

تبلیغات اپلیکیشن خود را به جی ادز بسپارید

شرکت جی ادز به عنوان پارتر گوگل شناخته می شود. شرکت هایی که کمپین های تبلیغاتی متعددی را اجرا می کنند و کارشناسان آنها مدارک گوگل ادز را دریافت کرده باشند به عنوان پارتنر رسمی گوگل شناخته می شوند.

بنابراین با اعتماد کامل می توانید تبلیغات اپلیکیشن خود را به جی ادز بسپارید. کمپین شما کاملا بهینه سازی می شود و شما می توانید تعداد افزایش نصب را در پنل گوگل ادز مشاهده کنید. علاوه بر آن، تعداد نمایش، هزینه به ازای نصب نیز در اطلاعات کمپین نمایش داده می شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)