خانهاخبار
نتایج بنچمارک اسنپدراگون 875 منتشر شد

نتایج بنچمارک اسنپدراگون 875 منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری شاهد انتشار نتایج بنچمارک Snapdragon 875 بودیم.
۱۳۹۹/۷/۲۱

در حالی که کمتر از دو ماه تا برگزاری رویداد مجازی و آنلاین شرکت کوالکام باقی مانده که در آن شاهد رونمایی از تراشه اسنپدراگون 875 خواهیم بود، اما درست پیش از این اتفاق شاهد درز اطلاعات مربوط به نتایج بنچمارک این چیپست هستیم که در این مطلب قصد داریم آن ها را با شما در میان بگذاریم.

نتایج به دست آمده توسط شخصی به نام Ice Universe که از جمله فعالان و افراد مشهور در حوزه افشاسازی اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، منتشر شده است. وی این اطلاعات را در شبکه اجتماعی توییتر و در صفحه شخصی خود اعلام کرده و در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که اسنپدراگون 875، از توانایی بالایی در شکست تراشه A14 Bionic اپل بهره‌مند است.

بد نیست بدانید که بنا به دلایلی، امکان تست بنچمارک توسط نسخه پنجم گیک بنچ میسر نیست و از آن جا که پردازنده A13 Bionic اپل که در خانواده آیفون 11 شاهد آن بودیم توسط نسخه چهارم گیک بنچ آزمایش شده، لذا نتایج بنچمارک پردازنده اسنپدراگون 875 را نیز توسط همین گزینه مورد بررسی قرار می‌دهیم. در این قسمت، می‌توانید نتایج تست بنچمارک محصول جدید کوالکام در مقابل نسخه پیشین آن و تراشه A13 Bionic اپل را مشاهده کنید:

اسنپدراگون 875 کوالکام

  • امتیاز عملکرد تک هسته‌ای: کمی بالاتر از 4900
  • امتیاز عملکرد چند هسته‌ای کمی بالاتر از 14000

اسنپدراگون 865 کوالکام

  • امتیاز عملکرد تک هسته‌ای: کمی بالاتر از 4300
  • امتیاز عملکرد چند هسته‌ای: کمی بالاتر از 13000

A13 Bionic اپل

  • امتیاز عملکرد تک هسته‌ای: 5472
  • امتیاز عملکرد چند هسته‌ای: 13769

image

 

این نتایج نشان می دهد که محصول جدید کوالکام، زمانی که صحبت از عملکرد تک هسته‌ای به میان می‌آید، توانایی رقابت با تراشه سال گذشته اپل را نداشته و در این جنگ شکست خورده است. البته بد نیست بدانید از آن جا که اسنپدراگون 875 هنوز روی هیچ اسمارت فونی قرار نگرفته، لذا نتایج اصلی آن هنوز مشخص نیست و به محض روی دادن چنین اتفاقی، باید نتایج بنچمارک را مجددا بررسی کرد.

البته از طرف دیگر، تراشه A14 Bionic اپل نیز در راه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این محصول پنج نانومتری اپل در مقابل پردازنده پنج نانومتری اسنپدراگون 875 کوالکام چه عملکردی از خود نشان خواهد داد و کدام یک از این گزینه‌ها، توانایی شکست مورد دیگر را خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۷/۲۱
قطعاً A14 اپل زهرش بیشتره?
برنده A14 خواهد بود✅