خانهاخبار
وان پلاس نورد N10 5G و N100 احتمالا تا پایان اکتبر معرفی می‌شوند

وان پلاس نورد N10 5G و N100 احتمالا تا پایان اکتبر معرفی می‌شوند

طبق گزارش جدید منبعی شناخته‌شده، وان پلاس احتمالا اکتبر شلوغی را در پیش رو دارد و علاوه بر وان پلاس 8T در پی رونمایی از دو میان‌رده جدید است.
۱۳۹۹/۷/۲۰

چند ماه پیش، وان پلاس پس از سال‌ها از اولین موبایل میان‌رده خود با نام Nord پرده برداشت. حالا مدتی است که شایعات از احتمال عرضه چند محصولات دیگری از خط تولید Nord خبر می‌دهند. این شرکت قرار است ۲۳ مهر وان پلاس 8T را معرفی کند. اما اگر نمی‌خواهید موبایل پرچمدار بخرید، می‌توانید منتظر میان‌رده‌های آتی وان پلاس بمانید.

به‌گزارش افشاگر معروف، استیو همرستافر، وان پلاس نورد N10 5G و N100 در تاریخ ۲۶ اکتبر (۵ آبان) معرفی خواهند شد. وان پلاس نورد N10 5G احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت.

جذاب‌ترین شایعه درباره N10 5G استفاده از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این مسئله از آن جهت قابل توجه است که وان پلاس 8T از لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این سنسور ۶۴ مگاپیکسلی که وجود آن قبلا از طریق اپلیکیشن دوربین وان پلاس تایید شده بود، به همراه یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. قیمت N10 5G احتمالا حدود ۳۰۰ یورو خواهد بود.

در آن سو، نورد N100 گوشی ارزان‌تری خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره این گوشی در دسترس نیست، اما شایعات حاکی از آن است که N100 با چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ و یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی از راه می‌رسد. گفته می‌شود که قیمت این گوشی ۲۰۰ دلار در نظر گرفته خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)