خانهاخبار
گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی از راه رسید

گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی از راه رسید

موبایل جدید سامسونگ با دوربین قدرتمندی از راه رسیده و نمایشگری باکیفیت از نوع sAMOLED دارد که می‌تواند رضایت هر کاربری را جلب کند.
۱۳۹۹/۷/۱۸

سامسونگ بالاخره گلکسی F41 را در هند معرفی کرد. این دستگاه دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی با باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد. گلکسی F41 از ۱۶ اکتبر به بازار می‌آید و قیمت مقرون به‌صرفه‌ای خواهد داشت. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

گلکسی F41 از نظر ظاهری شبیه گلکسی M31 است. این دستگاه ۱۹۱ گرم وزن و ۸.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. در بالای نمایشگر آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته که از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این دوربین مجهز به قابلیت‌هایی مثل فوکوس زنده و اسمارت بیوتی است.

image

در قاب عقب گلکسی F41 دوربینی سه‌گانه و یک حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است. از قابلیت‌های این دوربین می‌توانیم به برداشت تکی، بوکه و برش هوشمند اشاره کنیم. این گوشی قابیلت فیلم‌برداری 4K، هایپرلپس و بومرنگ دارد.

گلکسی F41 نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع sAMOLED با رزولوشن +FHD دارد. حداکثر روشنایی این صفحه به ۴۲۰ نیت می‌رسد و ۱۱۰ درصد از طیف رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. قلب پتنده این تلفن هوشمند اگزینوس ۹۶۱۱ است که همراه با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

در سمت راست بدنه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را می‌بینیم. در پایین درگاه USB-C، شکاف بلندگو و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. گلکسی F41 در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی به بازار می‌آید. از جمله قابلیت‌های ارتباطی گلکسی F41 پشتیبانی از 4G LTE، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵.۰ و GPS است.

image

انرژی موبایل جدید سامسونگ توسط یک باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و پوسته One UI 2.5 خواهد داشت. انتظار داریم که اندروید ۱۱ و One UI 3 نیز در آینده برای آن منتشر شود.

قیمت گلکسی F41 برای مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی ۲۳۲ دلار و برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۴۷ دلار است. همان‌طور که گفتیم، این گوشی از تاریخ ۲۵ مهر وارد بازار خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سید رسول

۱۳۹۹/۷/۲۰
فیلمبرداری فورکی شصت فرم بر ثانیه یا سی فرم؟