خانهاخبار
ایرفون‌های بی‌سیم ردمی EarBuds 2C و ردمی SonicBass معرفی شدند

ایرفون‌های بی‌سیم ردمی EarBuds 2C و ردمی SonicBass معرفی شدند

ردمی امروز از دو ایرفون بی‌سیم ارزان رونمایی کرد که هر دو استاندارد IPX4 دارند و با قیمتی در حدود 20 دلار به بازار می‌آیند.
۱۳۹۹/۷/۱۸

جدیدترین نسل از ایرفون‌های ردمی در دو مدل EarBuds 2C و SonicBass معرفی شدند. هر دو دستگاه با قیمتی مناسب به بازار می‌آیند و با استاندارد IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم هستند. محصولات جدید ردمی قابلیت جفت‌سازی دوگانه دارند.

Redmi EarBuds 2C

ایربادز 2C که نسبت به محصول بعدی جمع‌وجورتر است، کیس شارژری با بدنه پلاستیکی دارد که عمر باتری آن به ۱۲ ساعت می‌رسد. این دستگاه دارای کنترل‌های لمسی است و با هر دو پلتفرم اندروید و iOS می‌توانید از طریق آن به دستیار صوتی خود دسترسی داشته باشید.

image

جفت‌سازی ایربادز 2C با بلوتوث ۵.۰ انجام می‌شود و به‌راحتی می‌توانید بین حالت مونو و استریو سوئیچ کنید؛ یعنی این امکان وجود دارد که فقط از یک گوشی استفاده نمایید. شارژ کیس این دستگاه از طریق درگاه microUSB انجام می‌شود.

ردمی ایربادز 2C فقط یک رنگ مشکی دارد و وزن هر گوشی آن ۴.۱ گرم است. این محصول با قیمت ۲۰ دلار وارد بازار هند خواهد شد.

Redmi SonicBass

ایرفون SonicBass به‌صورت دور-گردنی طراحی شده و گوشی‌های آن با سیم به یکدیگر وصل است. به همین خاطر در سمت راست دستگاه دکمه‌های فیزیکی وجود دارد. این دستگاه هم درست مثل ایربادز 2C از استاندارد IPX4 بهره می‌برد و با یک بار شارژ می‌توانید مجموعا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید.

image

SonicBass از درایورهای ۹.۲ میلی‌متری، جفت‌سازی دوگانه و میکروفن‌های دوگانه برخوردار است که نویز پس‌زمینه را از بین می‌برند. این محصول با قیمت ۱۸ دلار به فروش می‌رسد و در دو رنگ آبی و مشکی وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)