خانهاخبار
کوله پشتی جدید Samsonite گوشی هوشمند شما را کنترل می‌کند

کوله پشتی جدید Samsonite گوشی هوشمند شما را کنترل می‌کند

گوگل با همکاری شرکت Samsonite محصول جدیدی را تولید کرده است.
۱۳۹۹/۷/۱۶

کمپانی گوگل با مشارکت Samsonite موفق به تولید کوله پشتی هوشمندی به نام Konnect-I شده است که امکان کنترل گوشی هوشمند شما را نیز دارا خواهد بود.

به این ترتیب اغلب کارهایی که شما با اسمارت فون خود انجام داده و با عملکردهای لمسی مرتبط باشد، توسط این کوله پشتی قابل انجام خواهد بود. حتی امکان اجرای فرامین صوتی نیز وجود دارد. بد نیست بدانید که کوله پشتی یاد شده از تکنولوژی Jacquard گوگل نیز بهره می‌برد.

شرکت گوگل در ابتدا، این فناوری را برای استفاده‌های تجاری طراحی کرده بود که مشتریان با خرید محصولات برند Levi’s از آن بهره‌مند می‌شدند. این دو شرکت با همکاری یکدیگر موفق به طراحی و تولید کت جین شده بودند که به کمک تکنولوژی Jacquard گوگل، قابلیت‌هایی را به واسطه آستین خود در اختیار کاربران قرار می‌داد.

شما به کمک حرکت دادن انگشت روی سطح پارچه‌ای این ژاکت، می‌توانید برخی عملکردهای خود را بدون نیاز به لمس نمایشگر گوشی هوشمند خود انجام دهید. از جمله این کارها، می‌توان به حرکت به سمت جلو یا عقب روی موزیک‌های در حال پخش یا تعامل با نرم‌افزارهای مسیریابی از طریق فرامین صوتی اشاره کرد. گوگل پس از این پروژه موفق، نسخه دوم این ژاکت را به مرحله تولید رساند و در ادامه با همکاری برند لاکچری Saint Laurent و آدیداس، کوله پشتی‌های هوشمندی را نیز طراحی و تولید کرد.

image

 

این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم جامعه کمتر از منزل خود خارج می‌شوند. اما شما همچنان برای انجام برخی امور خود به کوله پشتی احتیاج پیدا خواهید کرد.

اگر شما به چنین گزینه‌ای نیاز دارید که به اندازه شما باهوش باشد، گوگل با مشارکت Samsonite این وسیله را در دو مدل مختلف تولید کرده است. مدل Slim و مدل استاندارد که در ادامه مطلب، به بیان تفاوت‌‌های آن ها با یکدیگر می‌پردازیم.

مهم ترین تفاوت آنها، به قیمت این وسایل مربوط می‌شود. مدل اسلیم این کوله پشتی با قیمت 199 دلار در دسترس خریداران قرار گرفته و این در حالی است که خریداران مدل استاندارد باید 20 دلار بیشتر هزینه کرده و آن را با قیمت 219 دلار خریداری کنند.

شما در ازای پرداخت مبلغی بیشتر، برخی قابلیت‌ها را در اختیار خواهید داشت. اما همان طور که از نام این دو مدل پیدا است، در حالت استاندارد شما فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل خود در اختیار خواهید داشت.

برای این که تمام موارد به ساده ترین حالت خود درآید، کلیه دستورات و عملکردها به بند سمت چپ این کوله پشتی سپرده شده است.

با کشیده شدن انگشتان شما روی بند این کوله پشتی به تعداد دلخواه، می‌توانید عملکردهای مختلفی را از آن انتظار داشته باشید. به کمک تکنولوژی Jacquard گوگل، هر یک از کوله پشتی‌ها با قابلیت‌های مختلفی در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

در قسمت داخلی این کوله پشتی‌، محفظه‌های مختلفی برای قرار دادن وسایل متنوع شما در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال یک قسمت مجزا برای لپتاپ که از محصولات مختلف تا 15.6 اینچ پشتیبانی می‌کند و جیب‌های جانبی برای قرار دادن بطری آب یا موارد دیگر. هر دو مدل یاد شده از امروز به صورت مستقیم از طریق وب سایت Samsonite در دسترس خریداران قرار گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)