خانهاخبار
قضیه آپگرید دوربین وان پلاس 8T تأیید شد

قضیه آپگرید دوربین وان پلاس 8T تأیید شد

محصول جدید کمپانی وان پلاس به زودی از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۷/۱۶

گوشی هوشمند جدید شرکت وان پلاس با نام OnePlus 8T در تاریخ چهاردهم اکتبر مصادف با بیست و سوم مهر ماه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. در حالی که برخی شایعات بر این باور هستند که این محصول به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود، اما امروز در رسانه‌های خبری شاهد تأیید آپگرید دوربین سلفی این اسمارت فون بودیم.

پرچمداران فعلی کمپانی وان پلاس به دوربین سفی 16 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید مجهز هستند و حالا تولید کننده این محصولات مدعی شده است که دوربین وان پلاس 8T به لنز اولترا واید مجهز خواهد شد.

گوشی هوشمند وان پلاس نورد از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 105 درجه‌ای و یک لنز 32 مگاپیکسلی واید بهره می‌برد. حال مشخص شده است که وان پلاس 8T به دوربین سلفی تکی مجهز خواهد بود، اما میزان مگاپیکسل این لنز هنوز در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.

لنزهای واید به کاربران کمک می‌کند تا تعداد بیشتری از افراد را در لنز دوربین جای داده و از طرف دیگر، فضای بیشتری از پس زمینه در تصویر شکار شده ظاهر شود.

توییت روز گذشته برند وان پلاس در شبکه اجتماعی توییتر به صورت زیر است که موضوع یاد شده، یعنی آپگرید دوربین سلفی وان پلاس 8T را مورد تأیید قرار می‌دهد:

image

 

پیش بینی می‌شود در پشت بدنه، شاهد دوربین چهار گانه باشیم که مشخصات آن ها به شرح زیر است:

  • لنز اصلی 48 مگاپیکسلی
  • لنز واید 16 مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی
  • ماژول تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی

بر اساس گزارشات و شایعاتی که تا به حال نقل شده، وان پلاس 8T به نمایشگر 6.55 اینچی مجهز خواهد بود که طبق تأیید مسئولان وان پلاس، این صفحه نمایش از نرخ رفرش 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

در زیر نمایشگر این محصول، شاهد تراشه اسنپدراگون 865 خواهیم بود که هشت یا 12 گیگابایت رم به همراه حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی، مکمل آن خواهند بود.

image

 

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از تکنولوژی Warp Charge با توان 5 واتی  پشتیبانی می‌کند. طبق حرف و حدیث‌های مطرح شده، قیمت پایه وان پلاس 8T حدودا 700 دلار در نظر گرفته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)