خانهاخبار
ترتیب انتشار هارمونی برای محصولات هوآوی فاش شد

ترتیب انتشار هارمونی برای محصولات هوآوی فاش شد

بر اساس گزارش یک افشاگر، حالا احتمالا می‌دانیم که هوآوی محصولات خود را با چه ترتیبی به سیستم عامل هارمونی مجهز می‌کند.
۱۳۹۹/۷/۱۵

هفته پیش اعلام شد که گوشی‌های هوآوی از ابتدای سال ۲۰۲۱ سیستم عامل هارمونی را دریافت خواهند کرد. حالا گزارشی تازه منتشر شده که برنامه زمان‌بندی این شرکت برای انتشار سیستم عامل اختصاصی خود را فاش می‌کند. بر طبق این زمان‌بندی محصولات مجهز به تراشه Kirin 9000 5G اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که HarmonyOS را می‌گیرند.

بر اساس اعلام افشاگری به‌نام Courage Digital King، نخستین گروه از محصولاتی که هارمونی برای آن‌ها منتشر می‌شود دستگاه‌های مجهز به Kirin 9000 5G خواهند بود. در ادامه این سیستم عامل برای Kirin 990 5G و برخی از تراشه‌های Kirin 990 عرضه می‌شود. سپس به‌ترتیب نوبت Kirin 985 و برخی از تراشه‌های Kirin 820 می‌رسد. در فاز چهارم بخش دیگری از تراشه‌های Kirin 820 و بعد 980 و گروه آخر تراشه‌های 990 هستند که هارمونی را دریافت می‌کنند. در نهایت نیز تراشه‌های Kirin 880 و بخشی از 710 به این سیستم عامل دسترسی پیدا می‌کنند.

image

با توجه به این‌که Kirin 9000 5G در ابتدای این صف قرار گرفته، سری میت ۴۰ اولین خانواده‌ای خواهد بود که هارمونی را دریافت می‌کند. در ادامه احتمالا هوآوی P40 پرو را خواهیم داشت که از تراشه Kirin 990 5G برخوردار است. این فرآیند احتمالا به‌تدریج و طی چند ماه انجام خواهد شد.

متاسفانه فعلا نمی‌توانیم این گزارش را قطعی تلقی کنیم و باید منتظر گزارش‌های بیشتری برای تایید آن بمانیم. منتها احتمالا با معرفی سری میت ۴۰ اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)