خانهاخبار
عذرخواهی تلگرام بابت اختلالات اخیر

عذرخواهی تلگرام بابت اختلالات اخیر

پیام رسان Telegram به تازگی با اختلال مواجه شده است.
۱۳۹۹/۷/۱۴

اگر از جمله کاربران پیام رسان تلگرام باشید، مطمئنا می‌دانید که این اپلیکیشن در روزهای اخیر، مخصوصا در یک یا دو روز گذشته با اختلالات بزرگی مواجه شده است و این نرم افزار حدودا یک ساعت به صورت کامل از دسترس خارج شد که در تاریخ آن بی سابقه است.

آقای پاول دوروف سازنده و مدیر عامل تلگرام بابت این موضوع شخصا معذرت خواهی کرده و این موضوع را به صورت زیر مطرح کرده است:

اپلیکیشن تلگرام شب گذشته حدودا یک ساعت به دلایل سخت‌افزاری از دسترس خارج شد. برخی کاربران آی او اس در طول این اتفاق، زمانی که قصد ورود به اپلیکیشن تلگرام را داشتند، به صورت ناخواسته از اکانت خود خارج شده و مجبور شدند تا مجددا وارد شوند. ما این اپلیکیشن را از اپ استور حذف کردیم. لذا نسخه جدید و اصلاح شده تلگرام برای آی او اس در دست توسعه است و به زودی روی اپ استور ارائه می‌شود. همچنین ما در تلاش هستیم تا سیستم نرم‌ افزاری خود را به صورت کامل بهینه سازی کنیم تا از بروز مجدد چنین مشکلی جلوگیری به عمل آوریم. اپلیکیشن تلگرام از مرکز داده‌ای با زیرساخت منحصر به فرد و چند منظوره برخوردار است که در سراسر جهان گسترش یافته است.

image

 

به نظر می‌رسد که این معضل به دلیل مشکلات سخت افزاری در شبکه این اپلیکیشن رخ داده و ظاهرا بر طرف شده است.

آیا شما نیز مانند کاربران یاد شده، با چنین مشکلی مواجه شدید و اپلیکیشن تلگرام برای شما نیز با اختلال مواجه شده است؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)