خانهاخبار
نقشه کامل و بزرگ بازی Cyberpunk 2077 لو رفت

نقشه کامل و بزرگ بازی Cyberpunk 2077 لو رفت

در تصویری که از نقشه فیزیکی بازی Cyberpunk 2077 محیط گسترده‌ای داریم می‌بینیم که با نقشه ویچر 3 قابل مقایسه نیست.
۱۳۹۹/۷/۱۴

تصویر نسخه فیزیکی نقشه کامل بازی Cyberpunk 2077 امروز در سطح اینترنت فاش شد. این نقشه همراه با خود بازی عرضه می‌شود و نقاط مختلف Night City و اطراف آن را نشان می‌دهد. نقشه سایبرپانک ۲۰۷۷ از ویچر ۳ کوچک‌تر است اما به‌خاطر تراکم بسیار بیشتر و حجم عمودی محیط‌ها نمی‌توانیم آن را با ساخته قبلی استودیو سی‌دی پراجکت رد مقایسه کنیم.

افزون بر این، مجموعه‌ای از کارت پستال‌ها درون بسته فیزیکی بازی قرار داده شده که در ادامه تصاویر آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

image

حجم عمودی محیط‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ در طول ماه‌های گذشته به دفعات مورد بحث قرار گرفته است. مارتی جانکرز، طراح مفهومی ارشد و هماهنگ‌کننده این بازی، پارسال در مصاحبه‌ای گفته بود که چگونه این طراحی عمودی باعث در اختیار قرار گرفتن قابلیت‌هایی می‌شود که در ویچر ۳ وجود نداشت.

شهر هسته مرکزی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ است. ما با دقت و ریزبینی بسیار زیادی به سراغ آن رفتیم؛ ابتدا ایده‌های بسیار بزرگ را برای شهر مطرح کردیم و بعد وارد جزئیات و جزئیات و جزئیات شدیم. برای مثال، در تیم‌مان متخصصی برای برنامه‌ریزی‌های شهری داشتیم که در زمینه نقشه و چیدمان واقع‌گرایانه اجزای شهر کمک زیادی به ما کرد.

حالا امکان اکتشاف عمودی محیط‌ها را داریم که در بازی ویچر ممکن نبود؛ آن بازی بیشتر نقشه‌ای مسطح و گسترده داشت. ما از امکانات جدید نقشه سایبرپانک استفاده‌های زیادی کردیم و روش‌های زیادی را برای بالا و پایین رفتن در نظر گرفته‌ایم.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)