خانهاخبار
اطلاعاتی در مورد پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد

اطلاعاتی در مورد پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شد

اخبار پیرامون اسمارت فون‌های نسل بعد سامسونگ از هم اینک آغاز شده است.
۱۳۹۹/۷/۱۲

گلکسی نوت 20 اولترا به همراه قلم اس پن موجود در آن را می‌توان به عنوان یکی از پیشرفته و اعجاب بر انگیزترین محصولات اندرویدی به حساب آورد. البته گلکسی زد فولد 2 نیز می‌تواند در حوزه خود، به عنوان بهترین مورد نامی برای خود دست و پا کند.

این محصول در کنار افزایش مقاومت و برخی قابلیت‌ها نسبت به نسل پیشی، از ارزش خرید بیشتری نیز برخوردار شده است. اما یکی از نقاط ضعف آن در مقابل سری نوت، می‌‌تواند عدم برخورداری از قلم اس پن باشد.

image

 

شایعات زیادی در دنیای تکنولوژی تا به حال مطرح شده که مسئولان سامسونگ تا به حال در مورد ارائه قلم S Pen به همراه محصولات سری اس دچار شک بسیاری شده‌اند. حرف و حدیث‌هایی که به تازگی به گوش می‌رسد، حاکی از آن است که طراحان و مهندسان سامسونگ، قصد دارند تا قلم اس پن را با سری S21 محصولات این برند سازگار کرده و به این ترتیب خریداران این اسمارت فون نیز از لذت کار با قلم به همراه گوشی هوشمند خود بهره مند شوند.

پیش از آن که به مقدار زیاد هیجان شوید، باید بدانید که علاقمندان به سری نوت محصولات سامسونگ طبق اعلام تحلیل گران، باید منتظر مرگ این محصولات فوق‌العاده در آینده نزدیک باشند. البته مسئولان سامسونگ این اتفاق را به یک باره رقم نخواهند زد. بلکه ابتدا سعی می‌کنند تا کاربران این گوشی‌های هوشمند را به سمت سری S کشانده و سپس سری نوت محصولات خود را از چرخه تولید خارج خواهند کرد.

برای اجرایی سازی این تصمیم، به نظر می‌رسد که مسئولان سامسونگ قصد دارند تا پشتیبانی از قلم اس پن را به سری 5G محصولات سری S21 اضافه کنند. اگر چنین تغییری ثمربخش باشد، پس از آن باید منتظر کم رنگ شدن سری نوت باشیم.

image

 

البته برخی تحلیل گران بر این باور هستند که قلم اس پن همراه با خانواده سری اس در اختیار خریداران قرار نخواهد گرفت. بلکه امکان پشتیبانی از این گجت در اسمارت فون های یاد شده میسر خواهد شد و کاربران در صورت نیاز، باید قلم S Pen را به صورت جداگانه خریداری کنند.

همچنین هنوز مشخص نیست که کدام یک از سه مدل این خانواده (Galaxy S21) به ویژگی یاد شده مجهز باشند. اما طبق این گزارش، می‌‌توانیم که انتظار داشته باشیم که پیشرفته ترین مدل این سری، یعنی Galaxy S21 Ultra از این قابلیت بهره‌مند باشد.

البته بر هیچکس پوشیده نیست که سری نوت محصولات سامسونگ تا به حال نتوانسته به محبوبیت سری S این برند کره‌ای دست پیدا کند. اما از طرف دیگر، حذف سری نوت از چرخه تولید، مطمئنا خلأ بزرگ و جبران ناپذیری را ایجاد خواهد کرد.

image

 

یکی از راه‌های راضی کردن کاربران، بهره مند بودن خانواده S21 از خلاقیت و نوآوری های جدید است و از طرف دیگر، این موضوع باید در ادامه راه، یعنی سری اس 22 و محصولات بعدی نیز تداوم داشته باشد. در حال حاضر، تنها می‌توانیم انتظار بهبود نمایشگر، بهبود پردازنده، بالا رفتن رم یا حافظه داخلی و بهبود دوربین‌ها را داشته باشیم. از طرف دیگر، افزایش ظرفیت باتری و بهینه شدن آن نیز یکی از مواردی است که کاربران به دنبال آن هستند.

اما باید تا زمان رونمایی رسمی از محصولات اسری اس 21 منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کره‌ای ها چیزی به عنوان سورپرایز برای کاربران خود در نظر خواهند گرفت، یا تنها شاهد بهبود سخت‌افزاری خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)