خانهاخبار
سونی بند هوشمند Wena 3 را با قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون معرفی کرد

سونی بند هوشمند Wena 3 را با قابلیت اندازه‌گیری اکسیژن خون معرفی کرد

بند هوشمند Wena 3 می‌تواند ساعت‌های کلاسیک شما را به قابلیت‌های هوشمندی مثل اندازه‌گیری ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون مجهز کند.
۱۳۹۹/۷/۱۲

سونی دیروز از نسخه جدید بند هوشمند Wena رونمایی کرد. این دستگاه شبیه دستبندهای هوشمند است اما به‌عنوان بند به ساعت‌های معمولی وصل می‌شود. با کمک Wena می‌توانید ساعت‌های کلاسیک خود را به ساعت هوشمند تبدیل کنید.

image

نمایشگر نسل سوم این دستگاه بزرگ‌تر از نسل‌های قبلی است و حالا می‌توانید چند خط اطلاعات را نشان دهد. Wena 3 قادر به نمایش نوتیفیکیشن‌هاست و امکان تنظیم هشدار و تایمر دارد. این نسخه از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند و میکروفن و بلندگویی دارد که اجازه می‌دهد با این دستیار شخصی آمازون ارتباط برقرار کنید. Wena 3 دارای فناوری NFC است و از چند سیستم پرداخت موبایلی ژاپنی پشتیبانی می‌کند.

image

از جمله قابلیت‌های جدید Wena 3 می‌توانیم به ردیابی ضربان قلب و پایش سطح اکسیژن خون اشاره کنیم. این دستگاه همچنین می‌تواند میزان استرس و ریکاوری بدن شما را اندازه بگیرد، و علاوه بر این‌ها از قابلیت‌های متداولی مثل قدم‌شمار و بررسی وضعیت خواب پشتیبانی می‌کند.

image

از آن‌جایی که Wena 3 طراحی شده تا با ساعت‌های شیک و جذاب کار کند، ظاهر نسبتا خوبی دارد. بدنه این دستگاه از جنس استیل ضدزنگ SUS316L است ولی نسخه Premium Black آن طراحی یونی دارد. این طراحی باعث شده Wena 3 در برابر آب مقاوم باشد و مانع از مشکل آلرژی نیکل شود.

بند هوشمند Wena 3 در مدل‌های فلز نقره‌ای، چرمی و حتی پلاستیکی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه دارای استاندارد 5ATM است تا برای شنا مناسب باشد. عمر باتری Wena 3 به یک هفته می‌رسد و شارژر اختصاصی دارد.

سونی بند هوشمند خود را تقریبا با قیمت پایه ۲۱۵ یورو می‌فروشد و آن را از تاریخ ۲۷ نوامبر روانه بازار می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)