خانهاخبار
نمای داخلی کنترلر DualSense قابلیت‌های جذاب آن را به نمایش می‌‌گذارد

نمای داخلی کنترلر DualSense قابلیت‌های جذاب آن را به نمایش می‌‌گذارد

تصویری که از نمای داخلی کنترلر پلی استیشن 5 منتشر شده، حاوی اطلاعات جدیدی است.
۱۳۹۹/۷/۱۲

امروز در رسانه‌‌های خبری شاهد درز تصاویری از نمای داخلی کنترلر DualSense پلی استیشن 5 هستیم.

عکس‌‌های جدید که توسط پیج اینستاگرام کمپانی آرژانتینی Evzen Elite، سازنده کنترلر پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده، نمای داخلی کنترلر DualSense پلی استیشن 5 در کنار تصویر طرح مفهومی نسخه پرو (Pro) این محصول را به نمایش گذاشته است.

 

کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 تصمیم دارد تا به کمک هپتیک فیدبک و محرک‌های سازگار خود، تبدیل به محصولی خلاقانه شود که قصد دارد تا دنیای گیمینگ و اهلی این فناوری را بسیار هیجان زده کند. یکی از شرکت‌های سازنده بازی‌های کنسول به نام Deathloop معتقد است که هر شخصی پس از اندکی کار کردن با کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5، از آن به عنوان یک ابزار دوست داشتنی یاد خواهد کرد.

سخنان کامل وی به صورت زیر است:

کنترلر پلی استیشن 5 به کمک محرک‌‌های جدید و سیستم هپتیک فیدبک، قابلیت‌ های جذابی را با خود به همراه آورده است. ما در بازی اول شخصی که طراحی کرده‌ایم، شاهد غوطه وری خاصی در آن هستیم که به فرد این امکان را می‌دهد که واقعا حس کند تفنگ در دستان او بوده و ری اکشن‌های شخصیت‌های بازی را نیز به صورت کامل درک خواهد کرد. به نظر من هر یک از سازندگان بازی که با کنترلر دوال سنس پلی استیشن 5 کار کنند، آن را یک ابزار دوست داشتنی می‌یابند و گیمرها نیز ارتباط بسیار خوبی با آن بر قرار خواهند کرد. مجددا تکرار می‌کنم که سیستم غوطه وری این کنترلر فوق‌العاده بوده و قدرت خاصی را در اختیار سازندگان بازی‌ها می‌گذارد.

پلی استیشن 5 به همراه کنترلر DualSense خود از دوازدهم نوامبر مصادف با بیست و دوم آبان ماه در آمریکای شمالی و از نوزدهم نوامبر مصادف با بیست و نهم آبان ماه در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

jafar

۱۳۹۹/۷/۱۲
تیتر خوبی نبود
گفتین ( قابلیت‌های جذاب آن را به نمایش می‌‌گذارد ) ولی مطلبو که خوندم معلوم شد که یه هپتیک فیدبک خوب بهش اضافه شده