خانهاخبار
گوگل رسما از پیکسل 5 رونمایی کرد

گوگل رسما از پیکسل 5 رونمایی کرد

اهالی سانتاکلارا اخیرا از پرچمدار جدید خود تحت عنوان پیکسل 5 پرده برداری کردند. متاسفانه این گوشی مدل XL ندارد و در کنار مدل پیکسل 4a 5G رونمایی شد.
۱۳۹۹/۷/۱۰

پس از حجم انبوهی از شایعات، رندرها، تیزرها، و حتی افشا گری ها نهایتا چشممان به جمال پیکسل 5 گوگل روشن شد. پرچمدار جدید گوگل امسال تک سایز است و همراه با مدل XL عرضه نخواهد شد.

اگر کمی اهل وب گردی بودید قطعا می دانستید که تقریبا تمام مشخصات پیکسل 5 پیش از رونمایی رسمی مشخص شده بود. اما اگر شما اسیر افشائیات نشدید در اینجا میخواهیم با هم پیکسل 5 را بر انداز کنیم.

image

 

طراحی پیکسل 5

این گوشی مرز های سادگی و زیبایی را به راحتی حفظ کرده حس بی نظیری به کاربر القا می کند. لبه های صاف و گوشه های گرد نیز شمایل بسیار کاربر پسندانه ای به خود گرفته است.

محصولات گوگل عموما دارای طراحی های ساده و ماندگاری هستند اما ممکن است مخالفانی نیز داشته باشند. خوب یا بد پیکسل 5 هم ازین قاعده به دور نیست.

image

 

پیکسل 5 در جلو دارای نمایشگر با حداقل حاشیه و حفره ای برای دوربین سلفی است. این نمایشگر 6 اینچی و دارای نرخ نو سازی نمایشگر 90 هرتز و رزلوشن 1080 است. از سوی دیگر برای حفظ حدود پایین قیمت تا حد امکان از تجمل  دور شده است. محافظ نمایشگر نیز گوریلا گلس 6 است و بقیه بدنه ساخته شده از آلومینیوم قابل بازیافت. این به این معناست که مقاومت دستگاه بیشتر است و حتی دستگاه ضد آب نیز هست.

برای صرفه جویی در هزینه ها نیز حسگر اثر انگشت درون قاب پشتی جا خوش کرده و به نمایشگر منتقل نشده است.

مشخصات پیکسل 5 

پیکسل 5 تراشه پرچمدار ندارد و متاسفانه ازاسنپدراگون 865 بهره نمیبرد. در عوض مانند وان پلاس نورد یا ال جی ولوت و حتی موتورولا اج  قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون 765 است که بسیار روان و سریع است و از نظر قدرت پردازشی کسری ندارد. برای حافظه رم نیز 8 گیگابایت فضا عنوان شده و فضای ذخیره سازی نیز 128 گیگابایت. قیمت دستگاه نیز 699 دلار در نظر گرفته شده است.

باتری دستگاه نیز مناسب است و ظرفیت 4080 میلی آمپری دارد. به علاوه شارژر سریع 18 واتی نیز درون جعبه قرار دارد.

دوربین های دستگاه نیز دو عدد هستند که یکی اصلی 12.2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.7 و دیگری فوق عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.2 . دوربین سلفی نیز همانگونه که گفته شد به صورت حفره ای در وسط نمایشگر حضور دارد و کیفیت 8  مگا پیکسلی دارد.

انتظارات از این لنز دوربین بسیار زیاد است زیرا در هم آمیخته با هوش مصنوعی است که سبب شده قابلیت هایی نظیر Night Sight in Portrait Mode و Portrait Light در جهت بهبود نور پردازی در شب و در تصویر پرتره ایجاد شود.

در آخر شاهد نمونه تصاویر گرفته شده با پیکسل 5 باشید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad

۱۳۹۹/۷/۱۰
با این قیمت میشه گوشی های بهتری گرفت .. ناامید کننده است..