خانهاخبار
فورد به‌منظور رقابتی‌تر بودن Mustang Mach-E قیمت آن را کاهش می‌دهد

فورد به‌منظور رقابتی‌تر بودن Mustang Mach-E قیمت آن را کاهش می‌دهد

خودروی تمام الکتریکی فورد که حدود 1 سال پیش رونمایی شد حال قرار است با برخی ویژگی‌های رقابتی تا پایان سال وارد عرصه رقابت شود مخصوصا رقابت با تسلا.
۱۳۹۹/۷/۱۲

 

image

 

فورد در بخشی از بازار خودرو که شلوغ و بی‌ثبات است قصد دارد یک کراس‌اُور تمام الکتریکی با نام Mustang Mach-E را عرضه کند آن هم با 3000 دلار کاهش قیمت تا مزیتی دیگر بر رقابتی بودن این خودرو افزوده شود.

فورد این کاهش قیمت را با نمایندگی‌های خود به اشتراک گذاشته و برای هر شخصی قابلیت استفاده دارد حتی آن دسته از مشتریانی که خودرویی دیگر رزرو کرده باشند.

این افراد می‌توانند تا اواسط اکتبر رزروهای خود را منتفی کنند تا تغییرات قیمتی موستانگ الکتریکی شامل حال آن‌ها شود. انتظار می‌رود موستانگ Mach-E تا پایان سال تحویل شود.

فورد در پیج قیمت‌گذاری خود این‌گونه شرح داده است: " استثنایی بودن از مشخصه‌های همیشگی برند موستانگ است. علاوه‌بر فرمان‌پذیری و عملکرد تمام برقی عالی، در حال برنامه‌ریزی برای قیمت‌گذاری موستانگ Mach-E هستیم تا در آن بخش از بازار که تغییرات پیوسته قیمتی دارد همچنان رقابتی باقی بماند."

تغییرات قیمتی توسط خودروسازان یک امر رایج است. اما در دنیای پر پیچ و خم اتومبیل‌های الکتریکی، بازاری که تسلا برای مدت طولانی‌ای است بر آن حاکم است، نوسانات قیمتی می‌تواند بیشتر و سریع‌تر اتفاق افتند. هر چه تغییر قیمت برای کمپانی‌های خودرو الکتریکی مانند تسلا که از مدل فروش مستقیم استفاده می‌کند ساده است برای خودروسازان کهنه‌کار همچون فورد و جنرال‌موتورز که از مدل نمایندگی استفاده می‌کنند پیچیده‌تر است.

فورد قیمت تمامی مدل‌های پایه Mach-E به جز GT را کاهش داده است. هزینه مدل‌های پریمیوم فورد Mach-E تا 3000 دلار کاهش یافته است. همچنین فورد قیمت مدل‌های CA route 1 را تا 2000 دلار و مدل‌های نسخه “select” و “first” را تا 1000 دلار کاهش داده است.

فورد در نوامبر گذشته از کراس‌اُور الکتریکی خود رونمایی کرد. این اتومبیل تعدادی از اولین‌ها را برای فورد و کلاس موستانگ به همراه دارد. اولین خودروی تولیدی تیم ادیسون که سازمان خاص فورد برای تولید خودروهای برقی است. نه تنها اولین موستانگ الکتریکی است بلکه یک SUV در راه است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)