خانهاخبار
تصاویر زنده از پیکسل 5 گوگل پیش از معرفی لو رفت!

تصاویر زنده از پیکسل 5 گوگل پیش از معرفی لو رفت!

در حالیکه تنها چند ساعت تا معرفی پیکسل 5 گوگل زمان باقی مانده، تصاویر این گوشی فاش شد
۱۳۹۹/۷/۹

در حالی که کمتر از 6 ساعت تا رونمایی از پیکسل 5 گوگل باقی مانده است، جان پراسر، یکی از افشاگران سرشناس در حوزه تکنولوژی، تصاویر زنده این محصول را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

تا به حال، تصاویر رندر شده یا طرح پروتوتایپ پیکسل 5 را بارها و بارها در سایت‌های مختلف خبری دیده بودیم. اما این بار داستان کمی متفاوت است و حالا با تصویر محصول نهایی اسمارت فون جدید گوگل روبرو هستیم.

اولین چیزی که در این تصاویر توجه ما را به سمت خود جلب می‌کند، حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر است. آن ها به صورت مشخص و محسوس، از حاشیه‌های اطراف نمایشگر پیکسل 4a نیز کوچکتر هستند. البته حاشیه‌های قرار گرفته در طرفین صفحه نمایش این محصول متناسب به نظر می‌رسد و حاشیه‌های پایین نمایشگر، از سه قسمت دیگر کمی پهن‌تر است.

دوربین سلفی درون یک حفره دایره‌ای شکل در سمت چپ صفحه نمایش دیده می‌شود و چهار گوشه نمایشگر نیز به صورت منحنی طراحی شده است. آنچنان که در این تصویر مشخص است، پیکسل 5 گوگل از صفحه نمایشی تخت بهره می‌برد.

حالا باید به سراغ پشت بدنه برویم. این قسمت به صورت کاملا مانند تصاویر رندر شده طراحی شده و جای تعجبی را باقی نمی‌‌گذارد. سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل در این قسمت دیده می‌شود. اگر کمی به پایین‌تر از سنسور اثر انگشت نگاه بیندازیم، لوگوی گوگل را می‌بینیم که به رنگ سفید طراحی شده است.

 کمی بالاتر از سنسور اثر انگشت، شاهد قرارگیری دوربین‌های این تلفن هوشمند در محفظه‌ای مربع شکل با گوشه‌های خمیده هستیم. دوربین دوگانه پیکسل 5 در این محفظه قرار گرفته که کمی از بدنه گوشی به سمت بیرون آمده است.

 

دکمه پاور به همراه دکمه‌های افزایش و کاهش صدا در سمت راست بدنه دیده می‌شوند. اگر در مورد جنس بدنه می‌خواهید بدانید، باید بگوییم که بدنه پیکسل 5 از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

اگر شایعات تحلیل گران صحت داشته باشید، بدنه این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم بازیافت شده ساخته شده و در قسمت زیرین آن، شاهد قطعه سخت افزاری مرتبط با شارژ بی‌سیم خواهیم بود که به دلیل قرار گرفتن لایه بدنه روی آن، مشخص نیست که در چه قسمت جای گرفته است.

آن چنان که از این تصاویر بر می‌آيد، به نظر می‌رسد که پیکسل 5 گوگل با همان ابعادی که مد نظر تحلیل گران بود، طراحی شده و اگر شایعات صحت داشته باشید، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش 90 هرتزی مجهز خواهد بود.

در زیر نمایشگر، شاهد قرارگیری تراشه هشت هسته‌ای Snapdragon 765G با معماری 64 بیت هستیم که از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که چرا گوگل برای این محصول، از پردازنده اسنپدراگون 865 یا مدل پلاس آن استفاده نکرده است.

این محصول جدید گوگل موفق به دریافت گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار شده است. پیکسل 5 گوگل به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 11 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری نیز بر دوش باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)