خانهاخبار
حالت دارک Google Maps برای برخی کاربران اندرویدی فعال شد

حالت دارک Google Maps برای برخی کاربران اندرویدی فعال شد

تم دارک اپلیکیشن گوگل مپس حالا در دسترس برخی کاربران اندرویدی قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۷/۱۱

امروز در رسانه های خبری شاهد آن بودیم که برخی کاربران، گزارش جدیدی در مورد اضافه شدن حالت Dark Mode به اپلیکیشن Google Maps را ارائه داده‌اند. این حالت در نسخه 10.51.1 اپلیکیشن گوگل مپس و روی سیستم عامل اندروید 11 قابل مشاهده است.

به نظر می‌رسد که این تغییرات روی سرورهای گوگل اعمال شده است و آپدیت به آخرین نسخه اپلیکیشن Google Maps به معنای اضافه شدن این ویژگی در منوی تنظیمات نخواهد بود.

اگر هم اکنون اپلیکیشن گوگل مپس را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید، ممکن است در منوی تنظیمات گزینه Appearance را مشاهده کنید که با وارد شدن به این قسمت، می‌توانید بین حالت های Light theme، Dark theme و Default to device theme گزینه دلخواه و مناسب خود را انتخاب کنید.

image

 

اگر حالت اول را انتخاب کنید، ظاهر این اپلیکیشن مانند گذشته به حالت روشن باقی می‌ماند. با انتخال حالت دوم، تم گوگل مپس به صورت کلی به حالت تیره در می‌آید. اما اگر گزینه سوم را انتخاب کنید، ظاهر این اپلیکیشن متناسب با تم سیستم عامل شما بین حالت لایت یا دارک سوییچ پیدا خواهد کرد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که این تغییرات روی اپلیکیشن گوگل مپس شما اعمال شده است، لطفا تجربیات‌تان از کار با این ویژگی را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)