خانهاخبار
بررسی پرتال باشگاه مشتریان شماره‌های رند ایرانسل

بررسی پرتال باشگاه مشتریان شماره‌های رند ایرانسل

خرید شماره‌های رند همیشه جذاب است اما ایرانسل با راه اندازه باشگاه اختصاصی برای خریداران شماره‌های رند خودش این جذابیت را دو چندان کرده.
۱۳۹۹/۷/۳۰

اگر به خرید شماره‌های رند علاقه دارید ایرانسل علاوه بر اینکه امکان خرید این شماره‌ها را برای شما فراهم آورده تمهیدات ویژه و متفاوتی را در نظر گرفته تا عضو باشگاه تخصصی صاحبان شماره‌های رند شوید و از مزایای آن استفاده کنید.

در ادامه این پرتال و باشگاه را برای شما بررسی می‌کنیم تا از نزدیک با آن و عملکردش آشنا شوید.

ابتدای کار به وب‌سایت خرید شماره‌های رند مراجعه کنید به این آدرس؛ بعد از آن باید داخل این پرتال ثبت نام انجام دهید و با تایید ایمیل می‌توانید کار خودتان را شروع کنید و خرید شماره‌های رند هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

بعد از اینکه وارد حساب کاربری خودتان شدید به بخش پروفایل بروید و اطلاعات خودتان را تکمیل کنید. توجه کنید که برای خرید شماره و شرکت در مزایده حتما باید اطلاعات حساب کاربری خودتان را تکمیل کرده باشید.

image

در بخش بالایی این پرتال چند تب وجود دارد که یکی از آن‌ها عنوان حراج شماره‌های رند را دارد؛ وارد این بخش که می‌شوید تمام حراج‌های جاری را مشاهده می‌کنید در حقیقت اینجا شماره‌های رندی هستند که در هر کارت به نمایش گذاشته می‌شوند و می‌توانید شماره رند مورد نظر را به همراه مدت زمان باقی مانده برای پیشنهاد قیمت و بالاترین قیمت مشاهده کنید. اگر کلید اطلاعات بیشتر را برای هر شماره بزنید تعداد شرکت کنندگان و ودیعه مورد نیاز برای خرید را به شما نمایش می‌دهد در کنار اینکه شما را مطلع می‌کند هر کسی چه قیمتی پیشنهاد داده و سیر صعودی قیمت‌ها را می‌توانید ببینید.

image

بالای بخشی که شماره‌ها به نمایش در می‌آیند چند تب وجود دارد به نام‌های پلاتینیوم، طلایی، نقره‌ای و برنزی. با کلیک روی هر کدام از این تب‌ها شماره‌های مربوط به آن دسته بندی نمایش داده می‌شود که مشخص است شماره‌هایی که در بخش پلاتینیوم هستند رندترند.

image

در زیر مجموعه حراج شماره‌های رند، که بالای صفحه قرار گرفته، می‌توانید به باشگاه مشتریان دسترسی داشته باشید که به تازگی توسط ایرانسل راه‌اندازی شده و ایرانسل اولین اپراتور ایرانی است که اقدام به راه‌اندازی این باشگاه کرده .

image

در صفحه اصلی این باشگاه اولین بخش‌هایی که نظر شما را به خودش جلب می‌کند سطح شما به همراه مانده اعتبار کیف پول است.

کمی پایین‌تر امتیازهای خودتان را مشاهده می‌کنید به همراه جزئیات آن‌ها و در نهایت پایین‌تر که اسکرول کنید می‌توانید کدهای تخفیف و تخفیف‌های ویژه را ببینید.

خرید شماره‌های رند برای شما امتیاز کسب می‌کنند و از طریق این امتیازها می‌توانید از این جوایز و کد تخفیف‌ها استفاده کنید. هر 100 هزار تومان خریدی که از این پرتال انجام می‌دهید 1 امتیاز برای شما به همراه می‌آورد که البته امتیازات هر دوره سه ماهه فقط در همان دوره قابل استفاده هستند پس مراقب این موضوع باشید.

image

هر چه امتیاز بیشتری به دست بیاورید می‌توانید تخفیف بیشتری دریافت کنید اما این نکته را در نظر داشته باشید که هر گروه از شماره‌ها همان‌طور که در بالا اشاره کردیم در دسته بندی مخصوص خودشان قرار می‌گیرند و شما هم با بالا رفتن امتیاز خودتان می‌توانید سطح‌های جدیدتر و بالاتر را برای دریافت هدیه تخفیف انتخاب کنید اما این را فراموش نکنید اگر به طور مثال جایزه خودتان را از سطح برنزی انتخاب کنید در خرید بعدی کد تخفیف خودتان را فقط در شماره‌های دسته بندی برنزی می‌توانید استفاده کنید.

image

یکسری تخفیف‌های ویژه هم در نظر گرفته شده که با شرکای تجاری ایرانسل هستند به عنوان مثال می‌توانید از جاباما یا از دیجی استایل کدهای تخفیف بگیرید.

image

در نهایت کسب امتیاز بدون در نظر گرفتن زمان سبب می‌شود که سطح شما در این باشگاه بالاتر برود که بر اساس این بالا رفتن سطح و رتبه پیشنهاد‌های ویژه را مشاهده می‌کنید.

آخرین بخشی که در مورد این پرتال به آن می‌پردازیم تب فعالیت‌ها است که در این تب می‌توانید شماره‌هایی که در مزایده خرید آن‌ها شرکت کرده‌اید را به همراه کدهای تخفیفی که به دست آورده‌اید ببینید که اطلاعات کاملی از اینکه تاریخ انقضای کد چه زمانی است یا اینکه در چه دسته بندی قرار گرفته را در اختیارتان می‌گذارد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

GA

۱۳۹۹/۸/۸
لطفا بررسی بازی هم بزارید