خانهاخبار
نسخه آزمایشی عمومی OneUI 3.0 برای خانواده اس 20 به زودی عرضه می‌شود

نسخه آزمایشی عمومی OneUI 3.0 برای خانواده اس 20 به زودی عرضه می‌شود

دارندگان محصولات سری S20 سامسونگ به زودی خبری خوش را دریافت خواهند کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۰

مدیر بخش نسخه‌های آزمایشی سامسونگ اخیرا تأیید کرده است که محصولات سری S20 شامل گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا به زودی امکان نصب نسخه آزمایشی عمومی رابط کاربری One UI 3.0 که بر اساس اندروید 11 طراحی و توسعه یافته را خواهند داشت. در حالی که نسخه آزمایشی این رابط کاربری در حال حاضر در حال نزدیک شدن به عرضه عمومی است، اما کاربران به زودی امکان نصب نسخه آزمایشی آن را خواهند داشت.

image

 

مانند روال عادی، افرادی که گوشی هوشمند واجد شرایط را داشته و مایل به نصب نسخه آزمایشی عمومی هستند، باید داخل اپلیکیشن Members سامسونگ ثبت نام به عمل بیاورند. نسخه آزمایشی عمومی One UI 3.0 ابتدا در کشور عمومی این برند، یعنی کشور کره جنوبی عرضه می‌شود و پس از مدت کوتاهی، در دسترس کاربران سراسر جهان قرار می‌گیرد.

افرادی که از گلکسی نوت 20 یا مدل اولترا آن را خریداری کرده‌اند، مدت زمان زیادی پس از عرضه نسخه آزمایشی عمومی برای سری 20 منتشر نخواهند ماند. در نسخه جدید رابط کاربری وان یو آی سامسونگ شاهد قابلیت‌ها و بهبودهای قابل ملاحظه‌ای هستیم و باید منتظر نسخه نهایی آن بمانیم و ببینیم که این ویژگی‌ها، آیا در نسخه نهایی نیز باقی خواهند ماند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)