خانهاخبار
رسما تایید شد؛ امسال وان پلاس 8T پرو نخواهیم داشت

رسما تایید شد؛ امسال وان پلاس 8T پرو نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت وان پلاس در پستی تایید کرد که امسال برای وان پلاس 8T مدل پرو عرضه نمی‌شود، ولی کاربران می‌توانند منتظر یک سورپرایز باشند.
۱۳۹۹/۷/۹

وان پلاس پرچمدار بعدی خود یعنی وان پلاس 8T را در تاریخ ۲۳ مهر در هند معرفی خواهد کرد. شایعات پیش‌تر گفته بودند که این شرکت امسال وان پلاس 8T پرو را معرفی نمی‌کند. حالا امروز پیت لاو، مدیرعامل وان پلاس، در شبکه اجتماعی چینی ویبو این خبر را تایید و رسما اعلام کرده که امسال مدل پرو عرضه نخواهد شد.

او می‌گوید کسانی که طرفدار محصولات سطح پرو هستند، همچنان می‌توانند وان پلاس 8 پرو را انتخاب کنند. ظاهرا منظور لاو این است که امسال جای بیشتری برای بهبود پرچمدار وان پلاس وجود ندارد و بهترین تلفن هوشمند این شرکت همچنان وان پلاس 8 پرو خواهد بود.

مدیرعامل وان پلاس همچنین اعلام کرد این شرکت سورپرایزی برای کاربران دارد که باید منتظرش بمانند. تصویر زیر که از سوی وان پلاس منتشر شده است می‌تواند سرنخ‌هایی را درباره محصولات آتی این شرکت که احتمالا در مراسم معرفی وان پلاس 8T از راه می‌رسند به دست ما بدهد.

image

طرفداران وان پلاس می‌گویند این شرکت احتمالا در پی رونمایی از محصولاتی مثل کابل USB-C به USB-C، وان پلاس بولتس وایرلس ۳، وان پلاس بادز زد، لپ‌تاپ و نوعی کنسول گیمینگ جدید است. البته این‌ها صرفا در حد گمانه‌زنی است و هنوز نمی‌توانیم چیزی را به‌طور قطع تایید کنیم. با توجه به‌این که حدود دو هفته تا رویداد ویژه این شرکت باقی مانده، احتمالا در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، وان پلاس 8T نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. قلپ تپنده این گوشی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود که انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. این پرچمدار در بخش سلفی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و در قاب عقب از دوربینی چهارگانه با لنزهای ۴۸ + ۱۶ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. وان پلاس 8T احتمالا در رنگ‌های سبز و نقره‌ای به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)