خانهاخبار
گلکسی تب اکتیو 3 با طراحی مستحکم و قلم S Pen معرفی شد

گلکسی تب اکتیو 3 با طراحی مستحکم و قلم S Pen معرفی شد

نسخه جدید تبلت مستحکم سامسونگ از چیپست اگزینوس 9810 استفاده می‌کند و با نمایشگر 8 اینچی خود گزینه مناسبی برای طرفداران محصولات جان‌سخت است.
۱۳۹۹/۷/۸

سامسونگ رسما از گلکسی تب اکتیو ۳ رونمایی کرد؛ تبلتی اندرویدی با طراحی مستحکم که آمده تا در برابر ناملایمت‌های محیطی دوام بیاورد. این دستگاه به درد کسانی می‌خورد که نمی‌توانند مراقبت تبلت‌های ظریف و مستعد آسیب باشند.

گلکسی تب اکتیو ۳ با هدف استحکام بالا طراحی شده و به همین خاطر با سایر محصولات سامسونگ فرق می‌کند. این تبلت حاشیه‌های زیادی دارد و از محافظی ۱.۵ میلی‌متری بهره می‌برد که روی نمایشگر ۸ اینچی دستگاه قرار گرفته تا از آن در برابر شوک مراقبت کند.

image

پنل TFT LCD این دستگاه طوری ساخته شده که حتی با دستکش‌های ضخیم هم سازگار باشد. رزولوشن این صفحه ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است که برای مطالعه فایل‌ها در محیط‌های گوناگون مناسب به نظر می‌رسد. زیر پوسته این دستگاه تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ قرار گرفته که همراه با ۴ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا ارائه می‌شود. تب اکتیو ۳ یک باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که قابل تعویض است.

این محصول در قاب عقب دوربینی یگانه‌ای با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در بخش سلفی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. گلکسی تب اکتیو ۳ قلم S Pen دارد و مجهز به استاندارد IP68 است. در پهلوی این دستگاه دکمه‌ای به‌نام Active Key وجود دارد که امکان فعال‌سازی اپلیکیشن‌ها، برنامه‌ها یا حتی قابلیت Push to Talk را فراهم می‌کند. در پایین نمایشگر هم سه دکمه وجود دارد که زیر یکی از آن‌ها حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

image

گلکسی تب اکتیو ۳ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود ولی اندروید ۱۱ نیز برای آن منتشر خواهد شد. این دستگاه از امروز وارد بازارهای منتخب خواهد شد و به‌زودی به بازارهای بیشتری می‌رود. سامسونگ هنوز قیمتی را برای این دستگاه اعلام نکرده است. قیمت تب اکتیو ۲ برای مدل‌های وای‌فای و LTE از ۴۲۰ و ۵۲۰ دلار آغاز می‌شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)