خانهاخبار
پتنت جدید اچ تی سی، خبرهای خوشی برای علاقمندان این برند به همراه دارد

پتنت جدید اچ تی سی، خبرهای خوشی برای علاقمندان این برند به همراه دارد

کمپانی HTC ظاهرا تحولات جدیدی را پیش روی خود می‌بیند.
۱۳۹۹/۷/۸

برند معتبر اچ تی سی ماه ها پیش، بازگشت خود به دنیای تلفن‌های هوشمند را با ارائه یک محصول با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) را جشن گرفت. آخرین پتنتی که توسط کمپانی HTC به ثبت رسیده و وب سایت Let Go Digital نیز آن را تأیید کرده است، حاکی از آن است که این برند تایوانی در حال کار روی یک محصول هوشمند با نمایشگر تاشو است.

پتنت یاد شده در تاریخ سی و یکم دسامبر سال گذشته میلادی (2019) توسط اچ تی سی ثبت شده و در بیستم آگوست سال جاری میلادی توسط موسسه UTPO به تأیید رسیده است. به نظر می‌رسد که این کمپانی، زبان طراحی تاشو (clamshell)  را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

در حال حاضر، تلفن های هوشمند تاشویی مانند گلکسی زد فلیپ و Motorola Razr در دنیای تکنولوژی با این سبک و سیاق وجود دارند. البته جالب اینجاست که اسمارت فون اچ تی سی با نمایشگر بیرونی تاشو همراه خواهد بود. البته تکولوژی‌های CPI یا UTG که در محصولات تاشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنوز به اندازه فناویر Gorilla Glass مقاوم نیست.

image

 

حتی برند هوآوی نیز پس از طراحی و ارائه دو محصول با نمایشگر بیرونی تاشو، تصمیم گرفته است تا تلفن هوشمندی با نمایشگر داخلی تاشو طراحی و تولید کند.

آن طور که از تصاویر این پتنت بر می آید، لولای میان دو نمایشگر کمی از بدنه دستگاه بیرون‌تر آمده است. البته آن چنان که در توضیحات آمده، این پتنت بیشتر به سبک طراحی لولای میانی اشاره داد و تمرکز کمتر آن روی زبان طراحی دستگاه منعطف شده است. متأسفانه هیچ گونه اطلاعاتی در مورد سخت افزار یا تعداد دوربین‌‌های آن نیز عنوان نشده است.

طبق توضیحات آمده در این پتنت، پتنت میان دو نمایشگر به این دستگاه اجازه می‌دهد تا در دو زاویه تا شود. به این ترتیب شما قادر خواهید بود تا مانند حالت Flex Mode در محصولات سامسونگ، آن را تا نیمه تا کرده و استفاده کنید یا در حالت دیگر،‌ آن را به صورت کامل تا کنید و مانند یک محصول عادی از آن بهره گیرید.

image

 

با تمام این تفاسیر، باید بدانید که ثبت پتنت‌های مختلف، دلیلی برای نهایی شدن آن ها و رسیدن به یک محصول قابل استفاده نیست. کمپانی اچ تی سی در سال گذشته، در کنار رونمایی از یک محصول مبتنی بر 5G، تعدادی گوشی هوشمند مقرون به صرفه را نیز معرفی کرد. البته بد نیست بدانید که HTC U20 5G در حال حاضر تنها در کشور تایوان به فروش می‌رسد.

بر خلاف سایر محصولاتی که در درسته سری U قرار می‌گیرند، اسمارت فون U20 5G از پردازنده نه چندان حرفه‌ای اسنپدراگون 765G استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)