خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم شیائومی Mi Air 2 Pro با حذف نویز فعال در راه است

ایرفون بی‌سیم شیائومی Mi Air 2 Pro با حذف نویز فعال در راه است

نسخه پرو ایرفون بی‌سیم شیائومی مجوزهای لازم را دریافت کرده و احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر این محصول را ببینید.
۱۳۹۹/۷/۸

شیائومی ایرفون بی‌سیم Mi Air 2 را پارسال روانه بازار کرد، اما حالا به نظر می‌رسد که نسخه پرو این دستگاه به‌زودی معرفی خواهد شد. مطابق تصاویری که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده، می‌توانیم ببینیم که این محصول چه ظاهری خواهد داشت.

image

تصاویر حاضر نشان می‌دهد که اسم این دستگاه Mi Air 2 Pro خواهد بود و از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. ایرفون آتی شیائومی از لحاظ طراحی مشابه قبل خواهد بود و تغییر شگرفی نخواهد داشت. پیش‌تر در شایعات آمده بود که می ایر ۲ پرو می‌تواند کیس مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که قابلیتی برای اتصال خودکار ارائه شود تا با باز کردن درب کیس شارژر دستگاه به‌سرعت به گوشی‌های MIUI وصل شود.

image

افزون بر این، گفته می‌شود که می ایر ۲ پرو مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کرده است. با این حساب، احتمالا زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده و حداکثر ظرف چند هفته آینده می‌توانیم این ایرفون بی‌سیم را ببینیم. انتظار داریم قیمت این محصول چیزی در حدود ۷۳ تا ۸۸ دلار باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)