خانهاخبار
آیا رزیدنت اویل Village برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود؟

آیا رزیدنت اویل Village برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود؟

نسخه جدید بازی Resident Evil در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.
۱۳۹۹/۷/۷

کمپانی کپ کام، سازنده بازی جذاب و هیجانی رزیدنت اویل اعلام کرد که نسخه جدید این عنوان با نام Resident Evil Village برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه خواهد شد.

در طول کنفرانس Tokyo Game Show 2020 که به صورت آنلاین برگزار شد، اعضای سازنده بازی رزیدت اویل ویلیج اعلام کردند که در تلاش هستند تا این بازی را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس عرضه کنند. اما متأسفانه تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشد.

در جریان این رویداد همچنین اعضای تیم سازنده بازی تأیید کردند که در هنگام طراحی و توسعه Residet Evil Village، روی هر دو مقوله زیبایی شناختی و ترس به صورت همزمان متمرکز بوده‌اند و به این ترتیب، این نسخه از بازی نسبت به Resident Evil VII: Biohazard بسیار ترسناک تر و جذاب تر خواهد بود. همچنین آزادی بیشتری به گیمرها داده خواهد شد و به این ترتیب افرادی که این بازی را تجربه خواهند کرد، قادر خواهند بود تا با آزادی بیشتری در محیط آن به ماجراجویی و گشت و گذار بپردازند.

image

 

رویداد Tokyo Game Show 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت دیجیتالی و آنلاین برگزار شد. کمپانی کپ کام در خلال این داستان، رویداد دیگری را برگزار و به معرفی Resident Evil Village و نسخه اختصاصی Devil May Cry 5 پرداخت. در این رویداد کلیه اعضای سازنده این دو بازی حضور داشتند و در آن، به بحث و گفتگو پیرامون بازی‌های یاد شده پرداختند.

در نهایت بد نیست بدانید که رزیدنت اویل ویلیج بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در سال 2021 برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

تا آن زمان، باید منتظر درز اخبار و حواشی بیشتر پیرامون این نسخه از بازی Resident Evil باقی بمانیم و ببینیم که آیا اطلاعات بیشتری در رسانه‌ها منتشر خواهد شد یا تمام اتفاقات، پس از عرضه رسمی این نسخه روی خواهد داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)