خانهاخبار
هوآوی P Smart 2021 با Kirin 710A و دوربین چهارگانه معرفی شد

هوآوی P Smart 2021 با Kirin 710A و دوربین چهارگانه معرفی شد

علی‌رغم این‌که هنوز وارد سال 2021 نشده‌ایم ولی هوآوی با نسخه جدید پی اسمارت به استقبال سال جدید رفته و این گوشی را برای بازارهای اروپایی معرفی کرده است.
۱۳۹۹/۷/۶

هوآوی پی اسمارت ۲۰۲۱ در برخی از بازارهای اروپایی از جمله اتریش، کرواسی، استونی و اسلوونی معرفی شد. این دستگاه اولین موبایل هوآوی است که دوربین سلفی خود را درون حفره‌ای در مرکز بخش بالایی نمایشگر قرار داده. در قاب عقب پی اسمارت ۲۰۲۱ دوربین چهارگانه‌ای وجود دارد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. این محصول از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

پی اسمارت ۲۰۲۱ نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. نسبت صفحه به بدنه این گوشی ۹۰.۳ درصد است و وزن آن به ۲۰۶ گرم می‌رسد. قلب تپنده پی اسمارت جدید Kirin 710A است که همراه با ۴ گیگابایت رم از راه می‌رسد. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید این ظرفیت را با کمک کارت حافظه ارتقا دهید.

پی اسمارت ۲۰۲۱ به‌صورت پیش‌فرض از EMUI 10.1 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. این دستگاه از خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل بهره نمی‌برد، اما هوآوی فروشگاه و خدمات نرم‌افزاری اختصاصی خود را روی آن قرار داده است.

image

میان‌رده جدید هوآوی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. در پشت دستگاه دوربینی شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و دیافراگم f/2.4، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

پی اسمارت ۲۰۲۱ انرژی خود را از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که با شارژ سریع ۲۲.۵ واتی سازگار است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به برخورداری از حسگر اثر انگشت جانبی، پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G VoLTE، وای‌فای 802.11 b/g/n، بلوتوث ۵.۱، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

موبایل هوآوی از ماه اکتبر با قیمت ۲۲۹ یورو به بازار می‌آید. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)