خانهاخبار
کدام بازی‌ها در زمان عرضه پلی استیشن 5 در دسترس خواهند بود؟

کدام بازی‌ها در زمان عرضه پلی استیشن 5 در دسترس خواهند بود؟

روزها در حال گذر است و کم کم به تاریخ عرضه PS5 نزدیک می‌شویم.
۱۳۹۹/۷/۶

رفته رفته و با سرعت نسبتا زیادی به زمان در دسترس قرار گفتن پلی استیشن 5 نزدیک می‌شویم. این موضوع برای خریداران یا افرادی که این کنسول را پیش خرید کرده‌اند، تا حد زیادی هیجان انگیز و البته تعجب آور خواهد بود. سوالات زیادی در اذهان این دسته از افراد شکل خواهد گرفت که از جمله مهم ترین آن ها، می‌توان به این سوال اشاره کرد که در ابتدای عرضه،‌کدام بازی‌ها با این کنسول سازگار خواهند بود؟

این سوال می‌توانید یکی از مهم ترین موارد در این زمینه به حساب آید. چرا که بازی های در دسترس قرار گرفته در ابتدای کار، می‌تواند روی تصمیم کاربران در مورد خرید این محصول تأثیر بسیار زیادی بگذارد.

اگر بازی‌های مورد علاقه شما در ابتدای عرضه این کنسول در دسترس نباشد، مسلما تصمیم شما برای خرید این کنسول ممکن است تا مرحله کنسل شدن پیش برود. اما اگر علاقمند به دنیای گیمینگ بوده و تمایل به خرید کنسول پلی استیشن 5 دارید، در این مطلب لیستی از بازی هایی که در ابتدای کار در دسترس خواهند بود را برای شما آماده کرده‌ایم. در ادامه مطلب با جی اس ام همراه باشید.

image

 

کدام بازی‌ها در زمان عرضه پلی استیشن 5 در دسترس خواهند بود؟

به خاطر داشته باشید که این لیست به صورت کامل و جامع بوده و به صورت رسمی، توسط کمپانی سونی مورد تأیید قرار گرفته است.

مطمئنا تا زمان عرضه اصلی، عنوان های دیگری نیز به این لیست اضافه خواهند شد که البته تا به این لحظه، شرکت سونی نامی از آن ها نبرده است و تنها به ذکر عناوین زیر بسنده کرده است. همچنین در این لیست، اسمی از بازی‌هایی که به واسطه کالکشن پلی استیشن پلاس به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد نیز برده نشده است. آن ها در روز ابتدای عرضه کنسول پلی استیشن 5 نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.

 

گزینه اول: Spider-Man: Mile Morales

اگر به اسپایدر منِ نسخه مارول علاقه داشته‌اید، مسلما از تجربه این بازی نیز لذت بسیار زیادی خواهید برد. نسخه جدید این بازی آمده است تا مسیر موفق ورژن پیشین خود برای کنسول پلی استیشن 4 را ادامه دهد.

 

گزینه دوم: Demon’s Souls

این بازی احتمالا در روز اول، توسط بسیاری از خریداران پلی استیشن 5 خریداری خواهد شد. صحنه های اکشن و داستان پردازی قوی این بازی، آن را به شرهت بسیار زیادی خواهد رساند.

بازی Demon’s Souls ممکن است مورد علاقه خیل عظیمی از کاربران نباشد، اما اگر به بازی‌های اکشن و سبک‌های انتقامی علاقمند باشید، مطمئنا این بازی را در روز ابتدایی تجربه خواهید کرد.

 

گزینه سوم: Godfall

اگر از جمله افرادی باشید که بازی Destiny 2 را انجام داده و از طرف دیگر به بازی‌های اکشن نیز علاقمند باشید، مسلما این بازی را در روز ابتدایی خریداری خواهید کرد.

سبک اکشن این بازی با گزینه یاد شده تا حدودی متفاوت است، اما سبک و گیم پلی آن شباهت زیادی به Destiny 2 دارد. همچنین این بازی توسط شرکت بازی سازی Gearbox، سازنده سری Borderlands توسعه یافته و این ترتیب، انتظار شباهت‌هایی در این مورد را نیز داشته باشید.

 

گزینه سوم: Sackboy: A Big Adventure

برای علاقمندان به بازی Little Big Planet، این بازی هیجان انگیز خواهد بود. گیم پلی این بازی با عنوان یاد شده متفاوت خواهد بود، اما شخصیت اصلی آن، یعنی Sackboy همان فردی است که در Little Big Planet ایفای نقش می‌کرد.

لول‌های مختلف با پازل‌ها و نقش و نگار مختلف، مطمئنا تا ساعت‌ها شما را به خود جذب خواهد کرد. همچنین در طول داستان بازی و ماجراجویی های آن، ممکن است با افراد آشنایی نیز برخورد کنید.

 

گزینه چهارم: Assassin’s Creed Valhalla

نسخه Valhalla از سری بازی‌های معروف، جذاب و هیجان انگیز Assassin’s Creed نیز برای پلی استیشن 5 در روز ابتدایی در دسترس خواهد بود.

در این بازی، شما در دوره وایکینگ‌ها هستید و باید به سمت اروپا و انگلستان رفته و این قسمت ها را به تصرف خویش در آورید.

 

گزینه پنجم: Devil May Cry 5: Special Edition

این نسخه، همان ورژن دوست داشتنی Devil May Cry 5 است که سراغ داریم، اما گرافیک و جلوه‌های ویژه آن به طرز شگفت انگیزی بهبود یافته و با پلی استیشن 5 هم خوانی پیدا کرده است.

همچنین دو حالت جدید به نام های Turbo Mode که سرعت حالت اکشن بازی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و Legendary Dark Night Mode که دشمنان بیشتری را بر سر راه شما قرار می‌دهد نیز در این نسخه اضافه شده است. مورد دوم، دقیقا همان چیزی است که اگر به چالش‌های جذاب و هیجان انگیز علاقمند هستید، باید آن را فعال کنید.

 

گزینه ششم: Destruction AllStars

در این بازی، شما می‌توانید با خودروهای مختلف، به جنگ با دشمنان بروید. همچنین امکان خارج شدن از ماشین و جنگ رو در رو با افراد مختلف نیز وجود دارد.

تعداد زیادی از ماشین ها و شخصیت‌های مختلف با توانایی‌های مثال زدنی در این بازی قرار گرفته است.

 

گزینه هفتم: Astro’s Playroom

این بازی باعث می‌شود تا قابلیت‌های جدید کنترلر DualSense پلی استیشن 5 را به صورت کامل دریابید.

این بازی به صورت پیش فرض همراه با پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و به عنوان اولین موردی خواهد بود که احتمالا آن را تجربه خواهید کرد.

 

گزینه هشتم: Fortnite

اگر از جمله علاقمندان به بازی‌های سبک بتل رویال هستید و تا به حال نیز بازی فورتنایت را روی پلی استیشن 4 یا پلتفرم‌های دیگر تجربه کرده‌اید، می‌توانید پلی استیشن 5 را نیز به لیست دستگاه‌های خود اضافه کنید.

این بازی از روز نخست و به صورت رایگان در فروشگاه PSN Store در دسترس گیمرها خواهد بود و می‌توانید به عنوان اولین بازی، روی آن حساب باز کنید.

 

گزینه نهم: Observer: System Redux

این بازی توسط شرکت بازی سازی Bloober Team طراحی و توسعه یافته و از روز ابتدایی عرضه پلی استیشن 5، در دسترس خواهد بود.

این عنوان در شاخه بازی‌های ترسناک و روانشناختی قرار خواهد گرفت و از پیچیدگی‌های خاصی خود بهره می‌برد تا در مواقع لزوم، شما را تا حد مرگ بترساند! اگر به بازی‌های ترسناک علاقمند نیستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان سمت این بازی نروید.

 

گزینه دهم: Just Dance 2021

احساس می‌کنید که افسرده شده‌اید و به کمی حرکات موزون نیاز دارید؟ پس پیشنهاد می‌کنیم بازی Just Dance 2021 را از دست ندهید. کمپانی یوبی سافت اعلام کرده است که این بازی از دوازدهم نوامبر برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)