خانهاخبار
اینتل برای همکاری با هوآوی چراغ سبز گرفت

اینتل برای همکاری با هوآوی چراغ سبز گرفت

بر اساس اعلام منابع آگاه به ماجرا، ظاهرا اینتل توانسته از دولت آمریکا مجوز بگیرد تا در تولید تراشه‌های هوآوی به این شرکت کمک کند.
۱۳۹۹/۷/۴

تحریم‌های آمریکا ابهامات زیادی را پیرامون آینده هوآوی به وجود آورده است. این شرکت ابتدا از دسترسی به نسخه گوگل اندروید محروم شد و حالا دیگر نمی‌تواند تراشه‌های اختصاصی خود را تولید کند. اما ظاهرا هنوز کورسویی از امید برای این شکرت وجود دارد، زیرا منابع آگاه می‌گویند اینتل از دولت ایالات متحده چراغ سبز گرفته تا با هوآوی همکاری داشته باشد.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، شرکت‌های آمریکایی می‌توانند برای همکاری با هوآوی از دولت آمریکا درخواست مجوز کنند و تصمیم‌گیرنده نهایی دولت خواهد بود. اگرچه در حال حاضر هنوز چیزی به‌صورت رسمی تایید نشده، اما به نظر می‌رسد که اینتل موفق به دریافت این مجوز شده است. پیش‌تر اعلام شده بود که کوآلکام هم در صف انتظار دریافت مجوز قرار دارد و هوآوی به محض دریافت چراغ سبز دوباره تولید تراشه‌های Kirin را آغاز می‌کند.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که AMD هم درخواست مجوز کرده تا به بیش از یک شرکت چینی تراشه بفروشد و بدون شک هوآوی هم در میان این شرکت‌ها خواهد بود. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم که خبر قطعی و رسمی دریافت مجوز برای کدام شرکت اعلام خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)