خانهاخبار
اولین ساعت هوشمند ویوو با عمر باتری 18 روزه معرفی شد

اولین ساعت هوشمند ویوو با عمر باتری 18 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند Vivo Watch در دو نسخه عرضه می‌شود که هر دو نمایشگر دایره‌ای AMOLED دارند و دوام باتری مدل بزرگ‌تر آن‌ها به 18 روز می‌رسد.
۱۳۹۹/۷/۳

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ویوو امروز با محصولی به‌نام Vivo Watch رسما وارد بازار ساعت‌های هوشمند شد. این دستگاه در دو نسخه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود و نمایشگری دایره‌ای از نوع AMOLED دارد. ساعت ویوو از NFC، حسگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون و باتری ۱۸ روزه بهره می‌برد.

image

مدل ۴۲ میلی‌متری این دستگاه نمایشگری ۱.۱۹ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسلی دارد در حالی که مدل ۴۶ میلی‌متری به پنلی ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسلی مجهز شده است. بدنه هر دو دستگاه آلومینیومی است، ولی برخلاف مدل کوچک‌تر که در دو رنگ خاکستری و قهوه‌ای به بازار می‌آید، مدل بزرگ‌تر رنگ‌های نقره‌ای و مشکی دارد.

image

این ساعت هوشمند چهار بند دارد که در رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی و مشکی سیلیکونی عرضه می‌شوند. ویوو واچ با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است و از چیپست ST استفاده می‌کند. این دستگاه ۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و قادر به ردیابی فعالیت‌های ورزشی گوناگون است. ویوو واچ از GPS داخلی بهره می‌برد.

عمر باتری نسخه ۴۲ میلی‌متری این ساعت ۹ روز و نسخه ۴۶ میلی‌متری ۱۸ روز است. هر دو مدل با بلوتوث به دستگاه‌های مجهز به اندروید و iOS وصل می‌شوند و از دستیار دیجیتالی Jovi پشتیبانی می‌کنند. ویوو نسخه‌های مختلف این ساعت هوشمند را با قیمت ۱۹۱ دلار راهی بازار چین می‌کند ولی فعلا اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن‌ها در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)