خانهاخبار
تاریخ عرضه وان پلاس 8T مشخص شد و قیمت آن لو رفت

تاریخ عرضه وان پلاس 8T مشخص شد و قیمت آن لو رفت

افشاگری خوش‌نام قیمت پرچمدار بعدی وان پلاس را که قرار است در تاریخ 23 مهر رسما معرفی شود لو داده است.
۱۳۹۹/۷/۲

وان پلاس دیروز تایید کرد که وان پلاس 8T را در تاریخ ۱۴ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر روانه بازار هند می‌کند. علاوه بر این، قرار است عرضه وان پلاس 8T از تاریخ ۲۴ مهر در بازار چین نیز آغاز شود. حالا چند هفته مانده تا رونمایی رسمی، قیمت این پرچمدار برای بازار اروپا لو رفته است.

وان پلاس 8T احتمالا در دو نسخه در اروپا عرضه می‌شود و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. قیمت این دو نسخه به‌ترتیب ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو خواهد بود. گفته می‌شود قیمت این دستگاه در آمریکا هم ۷۹۹ دلار و ۸۹۹ دلار اعلام خواهد شد. با این حساب، قیمت پرچمدار جدید وان پلاس دقیقا ۱۰۰ دلار از وان پلاس 8 گران‌تر است. در گزارش‌های قبلی آمده بود که امسال خبری از وان پلاس 8 پرو نیست.

وان پلاس 8T احتمالا نمایشگری ۶.۵ اینچی تخت از نوع S-AMOLED با حفره دوربین سلفی خواهد داشت. رزولوشن این صفحه +FHD و نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتزی در نظر گرفته می‌شود. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. وان پلاس 8T با اندروید ۱۱ به بازار می‌آید و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد داشت.

پرچمدار مذکور در بخش سلفی از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی و در قاب عقب از دوربین چهارگانه‌ای با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم که وان پلاس ۲۳ مهر چه غافل‌گیری‌های دیگری را برای ما در نظر گرفته است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)