خانهاخبار
تصاویر محصولات جدید نست به بیرون درز پیدا کرد

تصاویر محصولات جدید نست به بیرون درز پیدا کرد

اخیرا تصاویری از محصول نست که ماه‌ها است از آن صحبت می‌شود به بیرون نشت کرده
۱۳۹۹/۷/۱

در ماه ژوئن، گزارشی از اسپیکرهای جدید نست منتشر شد و تصاویر آن دستگاه به صورت ناخواسته توسط یک آژانس نظارتی در ژاپن فاش شد که البته گوگل بعدا این طرح‌ها را تایید کرد. قرار است این دستگاه در پایان این ماه با نام تجاری احتمالی Nest Audio معرفی شود. امروز اما تصاویر رسمی Nest Audio منتشر شده است.

در مجموعه تصاویر منتشر شده، اسپیکر مورد نظر نسبتا بلند است و عرض زیادی هم ندارد. هنگامی که به فرمان کاربر گوش می‌دهد و یا در حال پاسخ دادن به آن است، چهار چراغ در مرکز اسپیکر وجود دارد که فعال می‌شوند. در قسمت عقب دکمه‌ی خاموش کردن میکروفون وجود دارد که آن را غیر فعال می‌کند و البته در جایی قرار گرفته که بدون نگاه کردن به آن می‌توان اینکار را انجام داد و دسترسی به این دکمه بسیار ساده است. در زیر آن علامت G قرار دارد و در گوشه‌ پایین سمت راست کابل برق قرار دارد که احتمال می‌رود قابل جدا شدن باشد.

image

جنس پوشش رویی آن نیز از پارچه است که در رنگ‌های خاکستری تیره و خاکستری روشن مشاهده می‌شود. دیگر رنگ‌های قابل انتظار برای اسپیکر مذکور صورتی ماسه‌ای، مانند رنگ پیکسل بوک گو و آبی روشن است. در مورد مشخصات فنی هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما، به نظر می‌رسد که اسپیکر Nest Audio جایی بین گوگل هوم و هوم مکس قرار گیرد. در اوایل هفته نیز سرنخ‌هایی از Nest Audio در نسخه‌‌ جدید اندروید مشاهده شده بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)