خانهاخبار
کوچک‌ترین مدل آیفون بعدی آیفون 12 مینی نامیده می‌شود

کوچک‌ترین مدل آیفون بعدی آیفون 12 مینی نامیده می‌شود

مطابق گزارش جدید افشاگر توئیتری، حالا به نام هر چهار عضو خانواده آیفون 12 دسترسی داریم و می‌دانیم که هر کدام از این اعضا با چه نامی به بازار می‌آیند.
۱۳۹۹/۷/۱

افشاگر توئیتری L0vetodream امروز با ارسال پستی در این شبکه اجتماعی مدعی شد که خانواده آتی پرچمداران اپل چهار عضو با اسامی آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد داشت. این محصولات قرار است در ماه اکتبر رسما معرفی شوند.

اسامی سه عضو بزرگ‌تر این خانواده از قبل مشخص بود، اما حالا L0vetodream مدعی شده که اسم عضو کوچک‌تر سری آیفون ۱۲ را هم می‌داند. مدل ۵.۴ اینچی پرچمداران اپل که کوچک‌ترین عضو این خانواده خواهد بود آیفون ۱۲ مینی نامیده می‌شود. مینگ-چی کو، تحلیل‌گر سرشناس بازار، پیش‌تر گفته بود که نسخه ۵.۴ اینچی آیفون با ناچ کوچک‌تری از راه می‌رسد. در حال حاضر کوچک‌ترین پرچمدار اپل آیفون ۱۱ پرو ۵.۸ اینچی است.

پس از مدل مینی نوبت به مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۲ می‌رسد که مثل آیفون ۱۱ خواهد بود. ولی امسال تمامی گوشی‌های اپل از جمله همین مدل پنل OLED خواهند داشت. آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هم دو عضو بزرگ‌تر این خانواده هستند که به‌ترتیب از نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی استفاده می‌کنند.

گفته می‌شود که هر چهار مدل آیفون ۱۲ از تراشه A14 بایونیک بهره می‌برند و به نسل پنجم ارتباطات دسترسی دارند. این محصولات احتمالا بدون آداپتور شارژر و ایرباد سیمی از راه می‌رسند و اپل این موضوع را با معرفی اپل واچ سری ۶ تایید کرده است.

اگر همه‌گیری ویروس کرونا رخ نمی‌داد، سری آیفون ۱۲ باید مطابق معمول در ماه سپتامبر معرفی می‌شد. اما اپل تایید کرد که این محصولات امسال با چند هفته تاخیر به بازار می‌آیند. حالا همه منتظر کوپرتینویی‌ها هستیم تا رسما اعلام کنند که پرچمداران آتی خود را در چه تاریخی رونمایی خواهند کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)