خانهاخبار
لاجیتک موس قابل حمل MX Anywhere 3 را معرفی کرد

لاجیتک موس قابل حمل MX Anywhere 3 را معرفی کرد

موس جدید شرکت لاجیتک با چرخ اسکرول MagSpeed از راه رسیده تا قابلیت سوئیچ خودکار بین حالت اسکرول روان و پله‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.
۱۳۹۹/۷/۱

از زمانی که لاجیتک موس MX Anywhere 2s را معرفی کرد حدود سه سال می‌گذرد، اما این شرکت امروز از نسخه جدید این دستگاه یعنی MX Anywhere 3 پرده برداشت. موس جدید لاجیتک از نظر مشخصات فنی شباهت بالایی به نسل قبلی دارد و از همان فناوری ردیابی دقیق Darkfield استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد از این محصول روی هر سطحی از جمله شیشه استفاده کنید. MX Anywhere 3 همچنین از Logitech Flow پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را به‌طور همزمان بر روی سه دستگاه به کار بگیرید.

image

یکی از تغییرات قابل توجه در MX Anywhere 3 اضافه شدن چرخ اسکرول MagSpeed است که از استیل ماشینی ساخته شده. این موس حالا می‌تواند ۱۰۰۰ خط را ظرف مدت ۱ ثانیه اسکرول کند. MX Anywhere 3 می‌تواند به‌شکل خودکار بین حالت فوق‌سریع و پله‌ای جابجا شود. نسخه قبلی این دستگاه دارای دکمه مخصوصی بود که امکان سوئیچ کردن بین این دو حالت را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

تغییر مهم بعدی پشتیبانی از درگاه USB-C است که جانشین درگاه microUSB شده. ظرفیت باتری MX Anywhere 3 مثل نسخه قبلی است و با یک بار شارژ تا ۷۰ روز دوام می‌آورد. با یک دقیقه شارژ کردن این دستگاه می‌توانید تا سه ساعت از آن استفاده کنید.

موس جدید لاجیتک طراحی ساده‌تری دارد و در سه رنگ خاکستری، صورتی و گرافیتی عرضه می‌شود. این دستگاه نسخه‌ای مخصوص مک هم دارد ولی مشخص نیست که تفاوت این نسخه با نسخه معمولی در چیست. لاجیتک موس جدید MX Anywhere 3 را با قیمت ۷۹.۹۹ دلار راهی بازار می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)