خانهاخبار
ریلمی سه عضو از سری Narzo 20 را با قیمت‌های مناسب معرفی کرد

ریلمی سه عضو از سری Narzo 20 را با قیمت‌های مناسب معرفی کرد

شرکت Realme امروز از سه گوشی جدید به‌نام‌های نارزو 20A، نارزو 20 و نارزو 20 پرو پرده برداشت.
۱۳۹۹/۷/۱

سری ریلمی Narzo اولین بار در ماه مه معرفی شد اما حالا سه عضو جدید به‌نام‌های نارزو 20، نارزو 20A و نارزو 20 پرو به این خانواده اضافه شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی و قیمت این سه گوشی بیندازیم.

Realme Narzo 20A

image

ابتدا بگذارید به‌سراغ ارزان‌ترین مدل یعنی Narzo 20A برویم. این گوشی شباهت بالایی به نسل قبلی خود یعنی Narzo 10A دارد و در قاب عقب به دوربینی سه‌گانه مجهز است. نارزو 20A نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای قرار گرفته ولی از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند.

ماژول دوربین عقب نارزو 20A شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی و یک لنز رترو ۲ مگاپیکسلی است که به کمک فیلترهای دستگاه و حالت تصویربرداری پرتره می‌آید.

نارزو 20A یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که فاقد قابلیت شارژ سریع است و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. البته این دستگاه با کمک کابل مخصوص شارژ معکوس امکان اشتراک‌گذاری انرژی دستگاه را فراهم می‌کند.

این گوشی دارای اسلات سه‌گانه سیم کارت است که دو جایگاه مربوط به سیم کارت و سومی برای کارت حافظه microSD است. نارزو 20A در دو رنگ آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمت آن برای مدل‌های ۳ + ۳۲ گیگابایتی و ۴ + ۶۴ گیگابایتی به‌ترتیب ۱۱۵ و ۱۳۰ دلار است.

Realme Narzo 20

image

موبایل بعدی ریلمی دستگاهی مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی HD با ناچی قطره‌ای است که از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی چیپست هلیو G85 است که کنار خود ۴ گیگابایت رم دارد و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

قاب عقب این گوشی دربرگیرنده ماژولی سه‌گانه است که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک فلش LED است.

ریملی نارزو 20 از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند و دارای یک باتری بزرگ ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی است. این گوشی هم در رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمت آن برای مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به‌ترتیب ۱۴۵ و ۱۵۵ دلار است.

Realme Narzo 20 Pro

image

قوی‌ترین محصول از بین گوشی‌های جدید این سری نارزو ۲۰ پرو است که شبیه ریلمی ۷ به نظر می‌رسد. این گوشی از چیپست هلیو G95 و شارژ سریع ۶۵ واتی استفاده می‌کند. نارزو ۲۰ پرو ۶ یا ۸ گیگابایت رم دارد و با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود.

image

این تلفن هوشمند از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. در گوشه بالای سمت چپ این صفحه حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته که میزبان یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است. در قاب عقب نارزو ۲۰ پرو دوربین چهارگانه‌ای را می‌بینیم که از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

حسگر اثر انگشت نارزو ۲۰ پرو زیر دکمه پاور آن قرار دارد. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد. ریلمی می‌گوید دستگاه مذکور را در رنگ‌های شوالیه سفید و نینجای سیاه راهی بازار می‌کند. قیمت این محصول برای مدل ۶ + ۶۴ گیگابایتی ۲۰۵ دلار و برای مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی ۲۳۰ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

jafar

۱۳۹۹/۷/۱
من هنوز منتظرم که اون حاشیه پایینو هم بردارن و به این گوشی های این شکلی اصلا فکر نمیکنم یا اگه خواستم گوشی بخرم از اونایی میگیرم که حاشیه متقارن دارن حتی گوشی های 16:9 که قدیمی تر