خانهاخبار
اوپو Reno 4 SE 5G با دیمنسیتی 720 و دوربین سه‌گانه از راه رسید

اوپو Reno 4 SE 5G با دیمنسیتی 720 و دوربین سه‌گانه از راه رسید

چهارمین عضو از سری رینو 4 موبایلی میان‌رده است که ضمن پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات سخت‌افزار خوبی را پیش روی کاربر قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۶/۳۱

اوپو Reno 4 SE 5G امروز رسما در چین معرفی شد. این گوشی چهارمین عضو از خانواده رینو ۴ است که پس از رینو ۴، رینو ۴ پرو و رینو ۴ پرو آرتیست لیمیتد ادیشن از راه می‌رسد. از ویژگی‌های برجسته این دستگاه می‌توانیم به برخورداری از نمایشگر امولد، دوربین عقب سه‌گانه، شارژ سریع ۶۵ واتی و 5G اشاره کنیم.

رینو 4 SE دارای ابعاد ۱۶۰ در ۷۳ در ۷.۸ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرم است. این گوشی از نمایشگری ۶.۴۳ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، پوشش ۹۱.۹۷ درصدی از طیف رنگی DCI-P3، پوشش ۱۰۰ درصدی از sRGB و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در بالای این پنل حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته و زیرش حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. نسبت صفحه به بدنه دستگاه ۹۰.۸ درصد است.

رینو 4 SE از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند که مجهز به قابلیت‌هایی مثل EIS، اسمارت بیوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، نایت مود و فیلم‌برداری 1080p با نرخ 30fps است. در قاب عقب این گوشی ماژول دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که از یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک فلش LED ساخته شده است. دوربین اصلی این گوشی از حالت عکاسی حرفه‌ای، پرتره، پانوراما، نایت مود، EIS، فیلم‌برداری اسلوموشن 1080p 120fps و فیلم‌برداری عادی 1080p 30fps پشتیبانی می‌کند.

image

چیپست این دستگاه دیمنسیتی ۷۲۰ است که با سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند. رینو 4 SE با ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.0 به بازار می‌آید. این موبایل کارت حافظه نمی‌خورد. رینو 4 SE به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و پوسته ColorOS 7.2 استفاده می‌کند و یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با شارژ سریع ۶۵ واتی سازگار است. به گفته اوپو، این دستگاه می‌تواند ظرف مدت ۳۷ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، نسل پنجم ارتباطات، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم. رینو 4 SE در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۳۶۹ و ۴۱۳ دلار به بازار می‌آید. این محصول در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی از تاریخ ۴ مهر در چین عرضه خواهد شد. فعلا تاریخی برای عرضه جهانی این دستگاه اعلام نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)