خانهاخبار
آیا گوشی هوشمند شیائومی با دوربین 108مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد؟

آیا گوشی هوشمند شیائومی با دوربین 108مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد؟

کمپانی شیائومی قصد دارد تا در آینده نزدیک، از محصولی جدید رونمایی کند.
۱۳۹۹/۶/۳۱

چندی است که شایعاتی در مورد دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه با دوربین های اصلی 64 و 108 مگاپیکسلی در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. البته چنین خبری در ماه جولای سال جاری میلادی (2020) منعکس شد و پس از آن، دیگر اطلاعاتی در این زمینه را شاهد نبودیم.

امروز یکی از افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی که در شبکه اجتماعی چینی Weibo فعالیت می‌کند، تصویری را منتشر کرده که دو محصول با کد نام مرموز را در آن می‌بینیم که یکی از آن ها با شماره ساخت و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در این لیست دیده می‌شود.

image

 

کد نام دو محصول به صورت Gauguin و Gauguin Pro است که مدل دوم، به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و نسخه اول، از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. از آن جا که مدل پرو این محصول، نسخه ارزان قیمت و مقرون به صرفه تر خواهد بود، لذا پیش بینی می‌شود که هر دو دستگاه یاد شده تحت زیر شاخه برند Redmi به دنیای تکنولوژی معرفی شوند.

از آن جا که فرد منتشر کننده این مشخصات مدعی شده است که تاریخ رونمایی از این دو گوشی هوشمند نزدیک است، لذا در روزهای آتی مطمئنا شاهد درز اطلاعات بیشتر از این گجت‌های جدید شیائومی خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۶/۳۱
قیمت گوشی خیلی‌خیلی رفته بالا
بگو چی نرفته بالا؟??‍♂️
از شیرِ مرغ و تخم‌خروس گرفته تــا گلاب‌پاش و قوری...
خدای متعال به فریادِمُن بِرَسه?