خانهاخبار
حجم بازی‌های پلی استیشن 5 مشخص شد

حجم بازی‌های پلی استیشن 5 مشخص شد

امروز در رسانه‌‌های خبری شاهد درز اطلاعاتی در مورد حجم بازی‌های PS5 بودیم.
۱۳۹۹/۶/۳۱

اگر مشتاقانه به دنبال اطلاع از حجم بازی‌های پلی استیشن 5 هستید، وب سایت رسمی سونی امروز اطلاعاتی در مورد دو بازی مشهور و اختصاصی این کنسول با نام‌های نسخه بازسازی شده Demon’s Souls و Spider-Man: Miles Morales کمپانی مارول را منتشر کرد.

ورژن بازسازی شده بازی Demon’s Souls که توسط شرکت بازی سازی FromSoftware ساخته شده، حجمی معادل 66 گیگابایت را روی حافظه دستگاه شما اشغال خواهد کرد.

image

 

برخی توضیحات در مورد این بازی را در این قسمت بخوانید:

جایی که داستان آغاز می‌شود

آماده یک چالش وحشیانه که از ابتدا به صورت کامل و اختصاصی بازسازی شده، باشید. گرافیک فوق‌العاده و پردازش اطلاعات بهبود یافته، باعث شده تا دنیای Boletaria آن چیزی شود که منتظر آن بوده و هیچ وقت آن را ندیده‌اید.

نام خود را به عنوان قاتل شیاطین به ثبت برسانید

سرمایه گذاری برای رسیدن به پادشاهی قسمت شمالی بولتاریا | سرزمینی که روزی آباد و پر از شوالیه‌های دلیر و جنگنده بوده است، حالا توسط موجودات و شیاطینی عجیب و غریب احاطه شده است. با شخصیت های غیر واقعی و عجیب و دنیای پیچیده و پر تلاطم اطراف آن ها روبرو شده و داستان ناخوشایند این بازی را به سبک و سیاق خودتان حکایت کنید.

استاد هنرهای جادوگری و جنگ شوید

هنرها و استعدادهای خود را در نبردها محک بزنید. در این بازی باید بدانید که چه زمانی رو به جلو حرکت کنید و همچنین در زمان معین، عقب نشینی کنید. اگر موفق نشوید تا در زمان مناسب به اتفاقات واکنش نشان دهید، دچار اشتباهات مرگ باری می‌شوید که به از دست دادن روح‌هایی که در حال رسیدن به آن ها بوده‌اید، ختم خواهد شد. پاداش کشتن قوی ترین دشمنان بسیار زیاد است و مرگ به معنای پایان نیست. بلکه این فقط آغاز یک داستان دیگر است.

با حرفه‌ای ترین جنگجویان آشنا شوید

با مبارزان سرسخت در این بازی به صورت چهره به چهره روبرو شده و آن ها را برای پیشرفت، شکست دهید. همچنین می‌توانید با همکاری افراد و نیروهای دیگر، دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

حال به سراغ شگفتی کمپانی مارول، یعنی نسخه جدید بازی اسپایدرمن می‌رویم. نسخه آلتیمیت ادیشن بازی Spider-Man: Miles Morales حجمی معادل 105 گیگابایت را روی دستگاه شما اشغال خواهد کرد. بد نیست بدانید که در این نسخه، ورژن آپدیت شده محصول سال 2018 این بازی نیز گنجانده شده است. نسخه جدید بازی اسپایدرمن به صورت تک، حجمی معادل 50 گیگابایت را اشغال خواهد کرد.

image

 

برخی توضیحات در مورد این بازی را در این قسمت بخوانید:

ظهور مایلز مورالس

مایلز مورالس به قدرت شگفت انگیزی دست پیدا می‌‌کند که وی را از استادش، پیتر پارکر بالا تر می‌برد. از جمله توانایی‌های وی می‌توان به حملات انفجاری به کمک زهر بیوالکتریکی و قدرت پنهان استتار در کنار حرکات آکروباتیک، گجت‌ها و مهارت‌های فوق‌العاده اشاره کرد.

جنگی برای دستیابی به قدرت

دراین بازی، یک جنگ تمام عیار بین یک شرکت انحصاری انرژی و ارتش جنایتکار با یک تکنولوژی پیشرفته برای کنترل شهر نیویورک که توسط کمپانی مارول طراحی شده، شکل گرفته است. با خانه جدید مایلز که در قلب نبرد ساخته شده، او باید هزینه و تاوان قهرمان شدن را آموخته و باید تصمیم بگیرد تا برای دستیابی به اهداف خود، چه چیزهایی را باید فدا کند.

یک خانه جدید و پر جنب و جوش

در حالی که مایلز بدنبال احساس تعلق است ، خیابان های برفی محله جدید ، پر جنب و جوش و شلوغ خود را طی می‌کند. وقتی مرزهای بین زندگی شخصی و مبارزه با جرم و جنایت او مخدوش می‌شود، او می‌فهمد به چه کسی می‌تواند اعتماد کند و واقعا بودن در خانه شخصی چه حسی دارد.

نظرتان در مورد این دو بازی چیست؟ به عنوان یک نکته حائز اهمیت، باید بگوییم که هر دو نسخه اصلی و دیجیتالی پلی استیشن به هارد 825 گیگابایتی SSD مجهز است که از طریق درگاه NVMe M.2 SSD یا USB HDD، قابلیت ارتقاء را نیز دارا خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)