خانهاخبار
سامسونگ به‌دنبال توسعه سنسور ToF اختصاصی است

سامسونگ به‌دنبال توسعه سنسور ToF اختصاصی است

در اسناد جدید اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا به سنسور زمان پروازی اشاره شده که به‌طور اختصاصی توسط سامسونگ ساخته می‌شود و می‌تواند در گلکسی S21 به کار گرفته شود.
۱۳۹۹/۶/۳۰

بر اساس جدیدترین اسناد اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا (EUIPO)، احتمالا یکی از قابلیت‌های گلکسی اس ۲۱ سال آینده مشخص شده است. در توضیحات اسناد EUIPO به سنسوری تحت عنوان ISOCELL Vision اشاره شده که در گروه سنسورهای سه‌بعدی زمان پرواز (ToF) قرار می‌گیرد.

به گفته برخی، خانواده گلکسی نوت ۲۰ فاقد سنسور سه‌بعدی زمان پرواز بود چون سونی به‌خاطر سفارش‌های اپل نمی‌توانست برای سامسونگ سنسور بسازد، بنابراین حالا سامسونگ خودش دست به کار شده تا برای گلکسی اس ۲۱ سنسور ToF بسازد. البته پیش‌تر شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت پرچمداران بعدی سری اس نیز فاقد سنسور ToF خواهند بود.

در اسناد EUIPO به کاربردهای احتمالی این سنسور اشاره شده و یکی از این کاربردها در زمینه تشخیص چهره است. فعلا هیچ‌کس نمی‌داند که ایزوسل ویژن به سری گلکسی اس ۲۱ راه پیدا خواهد کرد یا نه، اما حالا حداقل می‌دانیم که این غول کره‌ای به‌دنبال بررسی امکان استفاده از این راهکار در محصولات آتی خود است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)