خانهاخبار
آمازفیت بند 5 با قابلیت پایش سطح اکسیژن خون معرفی شد

آمازفیت بند 5 با قابلیت پایش سطح اکسیژن خون معرفی شد

دستبند جدید آمازفیت دستگاهی مجهز به نمایشگر AMOLED است که باتری 15 روزه دارد و با قیمت مناسبی وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۳۰

هوآمی از دستبند سلامتی جدیدی موسوم به Amazfit Band 5 رونمایی کرده که شباهت بالایی به شیائومی می اسمارت بند ۵ دارد. ولی این اتفاق آن‌قدرها غافل‌گیرکننده نیست چون هر دو محصول توسط شرکت یکسانی طراحی و تولید شده‌اند.

آمازفیت بند ۵ نمایشگری ۱.۱ اینچی از نوع امولد با وضوح ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسلی دارد و مجهز به ۴۵ واچ فیس است. این دستگاه می‌تواند ضربان قلب، وضعیت خواب، اطلاعات دوران قاعدگی زنان و استرس را ثبت کند. آمازفیت بند ۵ حسگر SpO2 هم دارد تا سطح اکسیژن خون را به شما نشان دهد. این قابلیت در می اسمارت بند ۵ موجود نبود.

image

دستبند جدید هوآمی از ویژگی تمرین تنفس برخوردار است و از ۱۱ حالت ورزشی به اضافه دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند؛ یعنی می‌توانید با فرمان‌های صوتی هشدار یا تایمر تنظیم کنید. این قابلیت هم در می اسمارت بنده ۵ قرار داده نشده بود.

از دیگر ویژگی‌های مهم آمازفیت بند ۵ می‌توانیم به مقاومت در برابر آب با استاندارد 5ATM و برخورداری از کنترل‌های پخش موسیقی و دوربین اشاره کنیم. این دستبند یک باتری ۱۲۵ میلی‌آمپر ساعتی دارد که آمازفیت مدعی است می‌تواند تا ۱۵ روز دوام بیاورد. قیمت این دستگاه ۴۵ دلار است و از ۳۱ شهریور وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)