خانهاخبار
نسخه سفید رنگ وان پلاس 7T در چین عرضه شد

نسخه سفید رنگ وان پلاس 7T در چین عرضه شد

کمپانی وان پلاس امروز ورژن سفید رنگ OnePlus 7T را در کشور چین عرضه کرد.
۱۳۹۹/۶/۳۰

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که در اکتبر سال گذشته میلادی، وان پلاس 7T به صورت رسمی معرفی شد. این محصول با پردازنده اسنپدراگون 855 و برخی بهبودها در حوزه طراحی، رونمایی شد. پس از آن، وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو در ماه آوریل سال جاری میلادی (2020) توسط کمپانی وان پلاس معرفی شدند تا مسیر موفق وان پلاس 7T و مدل پرو آن را ادامه دهند. بر اساس این روند، ما منتظر هستیم تا وان پلاس 8T در آینده نزدیک در رویدادی آنلاین به صورت رسمی معرفی شود.

از آن جا که وان پلاس 7T در حال نزدیک شدن به جشن یک سالگی خود است، مسئولان کمپانی وان پلاس این رویداد مهم را با عرضه نسخه سفید رنگ این گوشی هوشمند در کشور چین جشن گرفته‌اند. نسخه اسپشیال ادیشن این محصول با رنگ بدنه سفید و فریم نقره‌ای براق در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

اگر چه بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که وان پلاس 7T به پایان عمر خود رسیده، اما مسئولان وان پلاس با انجام چنین اقدامی قصد دارند تا این محصول را مجدد بر سر زبان‌ها بیندازند. به نظر نمی‌رسد که به غیر از تغییرات در رنگ بدنه، شاهد تفاوت‌های دیگری میان این محصول و نسخه اصلی آن که در سال گذشته میلادی معرفی شد، باشیم.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا نسخه سفید رنگ وان پلاس 7T در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد، یا فقط محدود به کشور چین است. اگر تمایل دارید تا این محصول را از کشور چین خریداری کنید، این نکته را به یاد داشته باشید که محصولات وان پلاس که در کشور چین عرضه می‌شوند، با نسخه مخصوص سیستم عامل هیدروژن او اس که به صورت اختصاصی برای این خطه طراحی شده، همراه خواهد بود.

image

 

نظر شما در مورد وان پلاس سفید رنگ چیست؟‌ آیا این گوشی هوشمند را می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)