خانهاخبار
آپدیت iPadOS 14 ،iOS 14 و watchOS 7 چهارشنبه منتشر می‌شود

آپدیت iPadOS 14 ،iOS 14 و watchOS 7 چهارشنبه منتشر می‌شود

اپل در مراسم Time Flies رسما تایید کرد که به‌روزرسانی نسخه‌های جدید سه سیستم عامل این شرکت چهارشنبه 26 شهریور منتشر خواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۲۵

اپل ساعتی پیش در مراسم ویژه خود اعلام کرد که آپدیت سیستم عامل آیفون، آیپد، اپل واچ و اپل تی‌وی فردا، چهارشنبه ۲۶ شهریور، از راه می‌رسد.

image

iOS 14 قابلیت‌های زیادی از جمله استفاده از ویجت در صفحه خانگی را برای اولین بار در اختیار کاربران قرار می‌دهد و اپلیکیشن‌ها را در بخش جدیدی به‌نام App Library به نمایش می‌گذارد. این نسخه قابلیت تصویر-در-تصویر خواهد داشت و همچنین اپلیکیشن جدیدی برای ترجمه آفلاین دارد. iOS 14 برای آیفون 6s به بالا در دسترس قرار می‌گیرد. برای اطلاع از سایر ویژگی‌های این نسخه به این لینک مراجعه کنید.

در آن سو، iPadOS 14 بسیاری از قابلیت‌های iOS 14 را به ارث برده ولی قابلیت متفاوتی به‌نام Scribble دارد که به شما اجازه می‌دهد در هر جایی از دستگاه با قلم بنویسید، سپس سیستم این نوشته‌ها را به متن دیجیتالی تبدیل می‌کند. همچنین بسیاری از اپلیکیشن‌ها در این آپدیت بهینه شده‌اند تا از نمایشگر بزرگ تبلت اپل استفاده کنند. این آپدیت در اختیار تمام دستگاه‌هایی قرار می‌گیرد که امکان دریافت iPadOS 13 را داشتند. برای مطالعه بقیه ویژگی‌های جدید این نسخه به این لینک مراجعه فرمایید.

image

watchOS 7 هم قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌ها زیادی دارد. یکی از قابلیت‌های جذاب این نسخه اضافه شدن اپلیکیشنی بومی برای ردیابی وضعیت خواب است. به‌علاوه، حالا می‌توانید واچ فیس‌های خود را با بقیه به اشتراک بگذارید. اپل در watchOS 7 از فعالیت‌های بیشتری مثل رقص، ورزش‌های استقامتی، تمرین پشت و سرد کردن پشتیبانی می‌کند. این نسخه متاسفانه دیگر برای اپل واچ ۱ و ۲ منتشر نخواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۹/۶/۲۵
بالاخره روز موعود فرا رسید???